Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW 2001-2009 (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Marcin
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Dość słabo wyglądało to na zakrętach, miało się wrażenie, że zaraz odlecę. Koniecznie proszę zainstalować rozpórkę w modelach przed liftingiem. Zawieszenie pancerne, dwa razy końcówkę drążka z prawej strony, powoli zaczęło było słychać przegub (do wymiany już przez nowego właściciela) a amortyzatory oryginalne jak i resory. Koszty naprawy powyższych usterek śmiesznie tanie. Końcówka plus robocizna 140 zł
4,0
~GRZPWL
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Bardzo czuły, dobrze się trzyma drogi, b. dobra kontrola trakcji. Zawieszenie sztywne, ale b. słaby komfort, szczególnie na niskoprofilówkach - po zmianie z letnich 215/45/17 na zimowe 195/55/16 (takich, jak fabryka przykazała) jednak okazał się względnie wygodny - nie telepie tak strasznie, a wielkiej straty w manewrowości nie ma
5,0
~Willy
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Tzw. Żelazko na drodze. nie przechyla się, kontroluje nawierzchnie, jest zbilansowane, ani twarde ani miękkie. Przy wyprzedaniu czy ostrym zakręcie auto nie przechyla się, można wyskoczyć z kolumny i buta do przodu. Bez obawy o huśtanie.
3,0
~olo_ts
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Bez rewelacji, belka skrętna tania w serwisowaniu nie daje bezpiecznego prowadzenia w zakrętach na nierównej drodze. Generalnie auto za miękkie na sportową jazdę w ciasnych zakrętach i za twarde na nasze kiepskie drogi, potrafi nieźle wytrząść.
4,0
~MIKi
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Moim zdaniem, jak na samochod sportowy to fabrycznie corolla TS ma za wysokie zawieszenie. Oprocz tego ze wyglada jak traktor prowadzi sie całkiem niezle. Polecam sprezyny EIBACH, naprawde rewelacyjnie sie spisują w tym samochodzie.
4,0
~Marcin
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Auto prowadzi się pewnie, dobre w zakrętach, choć mogłoby być lepiej w tym elemencie. Jeśli chodzi o elektronikę, to mi osobiście bardzo przeszkadza brak wyłącznika VSC (ESP). Można jedynie odłączyć ASP.
5,0
~maniek
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Jeżeli chodzi o układ jezdny to samochód daje duży komfort z jazdy, przy czym bardzo dobrze trzyma sie drogi. Nawet przy większych prędkościach.
5,0
~morekello@onet.eu
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
samochodzik bardzo dobrze sie trzyma drogi lecz ta moc i troche piachu lub innego syfu i uwazajcie bo moze być cos czego sie nie spodzeiwacie
4,0
~Sal2
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Pięknie tłumi nierówności buja jak w cadilaku, ale w zakrętach nie bardzo sobie radzi. W ostrych zakrętach ręką możnaby przez okno dotknąć asfaltu.

Toyota Corolla IX (E12) – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~MarcinTS
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Układ jezdny raczej na co dzień niż na tor, ale po założeniu rozpórki, sportowego staba i sportowych sprężyn jest rewelacja
Toyota Corolla IX (E12) Hatchback