Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) (43) - Karoseria

Na liście zabraknie 1212 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~kazio0o
Toyota Corolla IX (E12)
Sedan 1.4 i 16V 97KM 71kW
To najsłabsza cecha Toyoty. Lakier jest miękki, łatwo się rysuje. A że warstwa lakieru jest cienka, nie ma zbytnio co polerować. Po 13 roku zaczęła pojawiać się rdza na podwoziu. Po 15 roku widać było pierwsze oznaki na progach, a później dołączyły do nich tylne błotniki. Jeszcze wizualnie nie było tragedii, ale zbliżał się czas remontu. Samochód nie był zabezpieczany antykorozyjnie. W sprawie rdzy - bak był niebezpiecznie zardzewiały -...
4,0
~ouragan
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
Prosta jak kształt cepa, nic nie trzeszczy, uszczelki w drzwiach lekko spracowane. Niestety po 17 latach zaczyna się ruda na progach, jeszcze bez dziur i purchli ale nalot jest. Reszta ergonimiczna, otwory załadunku ok, bagażnik jak na kombi nie zachwyca - 410 l. Za to druga podłoga pod bagażnikiem już tak - jet gdzie umieścić milion głupich drobiazgów w trzech kasetach. Dopiero pod nim 3-cia podłoga z kołem.
4,0
~Krzysztof
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
Jest dobrze. W 15-sto letnim aucie nie ma śladów rdzy na karoserii. Lakier trzyma się dobrze, ma nadal ładny połyskujący kolor, który lekko zmienia się przy wieczornym świetle. Z błotnika lekko odpryskuje lakier ale ten nie jest oryginalny. Wierzchnia warstwa rysuje się od otarć dość szybko ale przy ocierce parkingowej lakier nie chciał się odczepić od auta, więc całość na plus.
4,0
~Marcel
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Nic nie gnije, lakier ładnie się trzyma, nie ukrywam, że czasami dałem trochę gazu na szutrowej drodze i czułem, że kamyki odbijają się od auta, a i tak zbyt wiele rys nie powstało. Daje minus, ponieważ raz przy kolizji z sarną miałem uszkodzoną maskę i zauważyłem, że części karoserii są ciężko dostępne i bardzo drogie, ale wiadomo - coś za coś.
3,0
~oskaju1988@op.pl
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Lakier miękki - typowo japoński. Brak ocynku. Kluczowe dla tych aut jest ich utrzymanie - najlepiej jeśli nocowały w garażu. Dużo egzemplarzy ma drobne ogniska korozji, głównie podwozie cierpi. Kluczem do "sukcesu" jest pewne pochodzenie auta - mój ma 17 lat i nie widział zimy stąd pod spodem nie widziałem grama rudej. Przewody hamulcowe również fabryczne!
3,0
~Robert
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
Bardzo podatny na zarysowania lakier. Szerokie słupki tylne ograniczają nieco widoczność w czasie cofania, ale nie ma tragedii. Gorzej ze słupkami przednimi, które potrafią uprzykrzyć życie ( np. przy skręcaniu trzeba bardzo uważać żeby nie przegapić nadjeżdżającego z prawej strony rowerzysty itp. sytuacje). Małe lusterka nie ułatwiają parkowania tyłem.
4,0
~hobbit
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
Jak przystało na japończyka, bez rewelacji. Nadwozie, pod warunkiem oryginalnego lakieru trzyma się jeszcze w granicach tolerancji, ale podwozie mogłoby być znacznie lepiej zabezpieczone antykorozyjnie. Koniecznie trzeba zwrócić na te elementy uwagę przy zakupie.
5,0
~andrzej298
Toyota Corolla IX (E12)
Sedan 1.4 i 16V 97KM 71kW
Mam auto z rocznika 2003, karoseria swoje przeszła, poprzedni właściciel miał stłuczkę, przód był robiony. Jednak korozja w żadnym miejscy nie postępuje (choć są miejsca, gdzie jest ubytek lakieru). Warto zabezpieczyć antykorozyjnie podwozie, to stosunkowo nieduży wydatek.
4,0
~Piotr.
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 i 16V 97KM 71kW
Lakier jest dość delikatny, widać ryski, zarysowania, jednak można się tego łatwo pozbyć podczas woskowania. Dodatkowo delikatny nalot rdzy na tylnym nadkolu, ponoc typowa przypadłość Corolli E12. Poza tym wszystko ok.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla IX (E12)
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,6
l/100km
8,3
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Wbwoy
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Zasadniczo jest okej, lakier mimio kilkunastu lat dalej wygląda w porządku, niestety jest podatny na zarysowania (w szczególności od uderzeń drzwiami przez nieuważnych kierowców na parkingu)
Toyota Corolla IX (E12)