Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW 2016-2018 (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maciek
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Chciałem koniecznie z automatem bo w większości moje samochody miały takie skrzynie. W tym wypadku coś nowego- CVT. Naczytałem się opinii i się bałem. Ale po przejechaniu, wątpliwości minęły. Żadnych szarpnięć, dziwnych zachowań. bardzo płynnie zmienia biegi. Świetnie współpracuje z silnikiem i gdy chce np. szybko wyprzedzić dobierze obroty tak, by maksymalnie wykorzystać moment obrotowy. Najlepiej samemu wsiąść i się przejechać.
3,0
~Jarosław
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Skrzynia w moim egzemplarzu bardzo często haczyła na pierwszym i wstecznym biegu. Czasami musiałem na chwilę wrzucić inny bieg, aby dopiero potem ruszyć do przodu lub w tył, bo w przeciwnym razie lewarek nie chciał poprawnie dobić do końca. Ponadto w mieście jak i w trasie trzeba sporo się namachać aby dobrać odpowiednie przełożenie. Poza tym skoki lewarka są dość długie lecz w miarę precyzyjne.
3,0
~krzysiek1916
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
6-biegowy manual. Gdyby nie pojawiające się czasem trudności z "wejściem" pierwszego biegu (sporadycznie wstecznego), ocena byłaby wyższa. Przełożenia ok, nawet duża elastyczność (da się przyspieszyć od 40 km/h na 4 biegu). 6 bieg przydatny na autostradę, ale w mojej ocenie mógłby być wystopniowany trochę wyżej (żeby przy 140 km/h trzymał jednak niższe obroty).
2,0
~kajetan666
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Trudno powiedzieć czym kierował się inżynier dobierając przełożenia dobrane do tej skrzyni biegów. W zależności od sytuacji można pominąć bieg piąty lub szósty. Piąty pomijamy w trasie, nie doda dynamiki. Szósty w mieście. Jeśli lubisz machać lewarkiem tak dla zasady bez jakiś większych oczekiwań to wymarzona skrzynia biegów
5,0
~Marko
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Skrzynia pracuje idealnie, przełożenia dobrze dobrane. Jak trzeba to na 2 biegu setkę osiągniemy i dieslowi robimy papa (ile tam się trzeba namachać biegami). Avensis ma lekką przewagę, tam dodatkowo czuć jakby klikniecie co daje pewność wbitego biegu, ciężko mi to opisać ale jest rewelacyjna.
5,0
~piotrlct
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Na pochwałę zasługuje bez dwóch zdań manualna, 6-biegowa skrzynia. Lewarkiem operuje się lekko - nowoczesny mechanizm zapewnia nieduże ruchy dźwignią i precyzyjnie wpada we wskazane miejsca. Każda zmiana przełożenia jest potwierdzona miłym dźwiękiem "kliknięcia", typowym dla pojazdów o japońskim rodowodzie.
5,0
~Pajak374
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Automat CVT z symulowanymi zmianami biegów. Ale to nie jest tak jak pomyślicie, Ta skrzynia jest dość inteligentna dobiera takie przełożenia by wycisnąć z silnika jak największą efektywność pracy. Przez co nie słyszymy non stop wysokich obrotów podczas przyspieszania.
4,0
~donvitobandito
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Działa dobrze, jest odpowiednio spasowana. Możemy dowolnie operować biegami w zależności od chęci wykonania odpowiednich manewrów. Np. 80km/h możemy jechać zarówno na 4 jak i 6, w zależności od stylu jazdy. Na obu tych biegach obroty będą mieściły się w granicach normy.
4,0
~Jakub
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Automatyczna. CVT. Jest specyficzna. Ale nie przeszkadza. Nigdy nie dorówna DSG, ale jej sposób zmiany biegów na pewno nie irytuje, za to spalanie naprawdę nie jest wysokie.
5,0
~M
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Mam wersję z automatem. Działa świetnie zero problemów. Jeździłem corollą z manualną skrzynia i przyznam że dramat, nie pasuje do tego auta wg mnie.
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting