Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW 2016-2018 (24) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~krzysiek1916
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Dla mnie głośność nie jest uciążliwa, nawet przy 140-160 km/h. Duża w tym zasługa opon (letnie Michelin dużo cichsze niż zimówki Nokian). Oczywiście to silnik wolnossący, więc dynamika = wysokie obroty = hałas. Silnik nie brzmi jakoś rasowo, ale mi jego brzmienie nie przeszkadza (na pewno lepszy niż 3-cylindrowe turbo kosiarki). Szumy nadwozia nieznaczne. Tylko przy szybkiej jeździe nie da się jechać z lekko uchylonymi oknami - generują...
2,0
~donvitobandito
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
To największy minus tego auta. Brak wyciszenia pod maską, bardzo głośno przy prędkościach autostradowych, przy standardowych również głośno. To najbardziej odróżnia Corollę od Avensisa. Tylko bez sensu, że Toyota tworzy auto, z wyglądu i funkcjonalności biznesowe, brakiem wytłumienia dźwięków nawiązuje do segmentu A, bo nawet nie B. Nie jest to jednak dla mnie parametr najważniejszy, byłem świadomy, tego faktu przed zakupem. Tym niemniej...
2,0
~kajetan666
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Niestety przekraczając 120 km/h jest zdecydowanie za głośno. Nie jest to winą silnika, którego nie słychać chyba, że zredukowałeś na 3 aby dynamicznie wyprzedzić. Winna jest karoseria, przedni zderzak i prawdopodobnie lusterka, bo największy hałas jest w rejonie bocznych przednich szyb. Aby zagłuszyć hałasy radio musi być ustawione na poziom 30 więc głośno. Pożałowania też wygłuszenia w rejonie błotników, bo szybko usłyszysz kiedy "kończą...
4,0
~Jakub
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Faktycznie, powyżej 140 km/h szumy są słyszalne. Ale żeby to było męczące? Nic podobnego. W tym roku trzy wyjazdy zagraniczne, w tym Włochy, na autostradach zwyczajowo w okolicach 140 - 150 i naprawdę ten hałas nie jest uciążliwy. Przy mniejszych prędkościach idealna cisza. Bardzo przyzwoite głośniki. A poprzednio jeździłem Peugeotem z opcjonalnym zestawem JBL i naprawdę tragedii nie ma.
1,0
~Jarosław
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Co tu dużo mówić... brak jakiegokolwiek wyciszenia. Jest porównywalnie głośno jak w Fabii. Przy wysokich prędkościach trzeba naprawdę bardzo mocno rozkręcić głośność muzyki aby coś usłyszeć. Od 150 km/h w górę lepiej jeździć w słuchawkach budowlanych chroniących przed hałasem. Przy prędkościach miejskich za to jest w miarę akceptowalnie.
4,0
~piotrlct
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Na biegu jałowym jej praca jest równiutka i cicha. Dopiero w trakcie przyspieszeń i podciągania w wyższy zakres obrotów, odgłosy zaczynają się miarowo zwiększać, ale absolutnie nie przeszkadzają. Do prędkości 120km/h jest dobrze, potem już tylko znośnie, ale nie za sprawą głośno pracującego silnika tylko szumu opływającego powietrza.
3,0
~Konrad
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
No tu jest słabo. Nie mam porównania z innymi autami z tego rocznika ale w Corolli jest głośno, nawet przy prędkościach rzędu 90 - 100 km/h .Przy prędkościach autostradowych jest jeszcze gorzej. Ale pomimo wysokiego poziomu hałasu nawet dłuższa kilkugodzinna jazda nie męczy szczególnie. Ciekawe jak będzie po kilku latach.
4,0
~Marko
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Nie jest idealne ale też nie można narzekać. Dla mnie jest OK. Mogę się przyczepić do wyciszenia nadkoli, dosyć wyraźnie słychać odbicie np. kamieni. Wnętrze dobrze spasowane, nic nie trzeszczy a duża kostka brukowa po której czasem jeżdżę to najlepszy test. Dla mnie jazda Corollą to duża przyjemność.
2,0
~M
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Tu jest słabo. Słychać pracę układu hamulcowego, zawieszenia. Słychać jak piasek z kół sypie się na nadkola podczas jazdy. Poza tym w mieście ok, na trasie przy wyższych prędkościach jest szum z kół. Silnik jest cichy chyba że mocno przyspieszamy to słychać jak wchodzi na obroty.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Konrad
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Slabo.... Jak się jedzie równo czy to 80 czy 140km/h to jest ok ale już przy delikatnym przyspieszeniu motor robi się głośny i mam wrażenie że lezy mi na kolanach.
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting