Super auto jako daily. Jeżeli nie szukamy auta z zacięciem sportowym, albo super komfortowej limuzyny, tylko zwykłego auta do przemieszczania się w miarę komfortowego i taniego to jest to auto idealne. Zawieszenie świetnie tłumi nierówności, silnik jest wystarczający, spalanie powyżej 7litrów jest na prawdę trudno osiągnąć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tą budę jest wystarczający, można nawet trochę poszaleć, tylko trzeba umieć.
4,0
Skrzynia biegów
W trybie eco reakcja na gaz jest bardzo ospała, w sporcie auto samo się rwie do przodu, brakuje mi jakiegoś balansu, tryb normalny nie jest tym czego szukam.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się zaskakująco dobrze. Wiadomo bez rewelacji, ale jest na prawdę wystarczająćo.
4,0
Karoseria
Bardzo cieniutka blacha jak na japończyka przystało.
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita nie widzę powodu do narzekań.
5,0
Ergonomia
System multimedialny, mógłby być trochę prostszy w obsłudze. Po przesiadce z vaga nie było najłatwiej się odnaleźć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na postoju, ciężko nagrzać wnętrze, co chwila włącza i wyłącza się silnik, co powoduje wahania temperatury płynu chłodniczego przez co czasem leci zimne, a czasem ciepłe powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być więcej miejsca na głowę szczególnie z tyłu. Jak się wyprostuje to robi się ciasno a mam tylko 186cm. Poza tym miejsca na nogi jest bardzo dużo zarówno z przodu i jak z tyłu. Bagażnik wystarczający.
4,0
Wyciszenie
Nie jest dobrze, nie jest źle. Do 140-150km/h znośnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]