Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XII TS Kombi Facelifting

Sławek, 10 miesięcy temu
Silnik 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla XII TS Kombi Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2022 - Oceń swoje auto
1,64
60% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Nigdy więcej Toyoty ! Auto nie tylko jest nijakie ono pop prostu jest totalnie irytujące ! (NIE)Zaprojektowane jak i z resztą większość modeli Toyoty. Z zewnątrz wygląd jest jaki jest , podoba się lub nie kwestia gustu. Cała reszta to kompletne nieporozumienie. Nie wiem co gorsze, ( Toyota kłamie !!!! to auto nie ma 140 KM !!! ) silnik 92 KM przy każdej próbie ruszania WYJE przy 5200 obrotów w połączeniu z kompletnie źle wyciszonym wnętrzem oraz chyba silnikiem przyspawanym do nadwozie rani uszy. Kultura pracy na wysokich obrotach ( a tych nie brakuje w codziennej jeździe ) tez pozostaje wiele do życzenia. Długi podjazd w terenie górskim pokazuje dobitnie ze silnik jest za słaby . eCVT i system elektryczny: jakoś nie jestem przekonany ze gaszenie silnika 4 razy na minutę na 2 sec w czasie jazdy wydłuża jego żywotność. Wnętrze : materiał foteli to jakiś butelkowy plastik , same fotele też jakoś nie są super komfortowe. Idiotycznie (NIE)zaprojektowane przełączniki w codziennej eksploatacji tez powodują nie małą irytację . W lewej części pochowane są przełączniki ( kierownica zasłania przełączniki , kąt i miejsce są też nie szczególnie trafne) które używa się na co dzień podczas jazdy tj podgrzewanie kierownicy czy wyłączenie źle działającego automatu do świateł długich. Natomiast po prawej stronie kierowcy jest genialny tunel z umieszczonymi przełącznikami do podgrzewania foteli oraz ładowarką indukcyjną - pytanie tylko dlaczego 2 metry od kierowcy :) . Zawieszenie i (NIE)prowadzenie się auta : koszmar ( strach tym jeździć po zakrętach ), przód mocno podbierający tył odpadający w połączeniu ze słabymi amortyzatorami - koszmarne, przypomina zachowanie się Poloneza. A najbardziej wk....ce systemy straszenia-ogłupiania kierowcy. ISA - za każdym razem po uruchomieniu silnika system jest aktywowany a ze system ten nie działa prawidłowo co chwila z plastikowej deski dobiega irytujący dźwięk. Na 2 km trasie w mieście co najmniej 6 ostrzeżeń jest nieprawidłowych. Asystent odbijania się od pasa do pasa - pozostawię bez dalszego opisywania. A na koniec :) zastanawia mnie ile razy będę musiał na wyświetlaczu kliknąć ze nie zgadzam się na warunki przed jazdą by uruchomić radio :)
Wrażenia
1,0
Silnik
Wyje, jest głośny, słaba kultura pracy , za słaby , TO SILNIK KTÓRY MA 92KM - odradzam w terenach górskich
1,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
To się nie da prowadzić
3,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa słabo tj. zaparowane szyby AC pewnie wyłączone przy trybie EV
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasne wnętrze , jak się ma 180cm+ źle się wysiada z auta
1,0
Wyciszenie
Posiadany przeze mnie model nie posiadał wyciszenia , może jest w innym pakiecie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Raczej stosunek zadowolenia z zakupu do cenny. Przesiadłem się z KIA CEED 24r. wiec totalny dramat
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Corolla XII TS Kombi Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów