Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XII TS Kombi Facelifting

Polisz drajwer, 10 miesięcy temu
Silnik 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla XII TS Kombi Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2022 - Oceń swoje auto
1,71
58% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Cyfrowe zegary
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Akumulator, który padł na drugi dzień po zakupie
2,0
Całokształt
Pod wpływem tysięcy pozytywnych opinii i wyników sprzedaży Toyoty, zakupiłem ten nędzny samochód. Ktokolwiek jeździł prawdziwym samochodem, ten wie o czym piszę. Samochód który nie ma żadnej konserwacji, grama wyciszenia i niedopracowaną skrzynię e-CVT powinien kosztować połowę aktualnej ceny i być reklamowany jako ,,wozidło do pracy". Ewentualnie dla kierowców zarabiających w aplikacjach taksówkowych. Zamiast przyjemności z jazdy jest udręka. No i ta słynna bzdura ,,lider niezawodności" - spróbuj postawić toyotę corollę E21 na parkingu i nie jeździć 3 dni. Nie odpali. Toyota ukrywa wady konstrukcyjne swoich samochodów i, najciekawsze, w kolejnych liftingach ich nie usuwa. Serwis gwarancyjny Toyoty to dramat, to jedna wielka granda.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik ma tę zaletę, że jak odpali to jedzie
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest źródłem hałasu a dokładnie wyje
2,0
Układ jezdny
Jeździ, reaguje na ruchy kierownicą, wspomaganie wspomaga
1,0
Karoseria
Goła blacha, zero zabezpieczeń antykorozyjnych, zero wygłuszenia hałasu.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność na wprost przysłania ,,genialnie" zamocowane lusterko
2,0
Ergonomia
Fatalne fotele, wręcz dramatycznie nędzne, nawet w najlepszej wersji. Obok dotykowego panela przyciski z innej epoki ( pod lewym kolanem kierowcy) i te od grzania foteli.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaparowanych szyb nie można osuszyć, przez zaparowane szyby można zginąć
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie zmienisz ustawienia fotela, ale za to przełącznik kolanem. Podłokietnik to jakiś żart. Krótkie siedziska.
1,0
Wyciszenie
Coś, co występuje dopiero w toyocie camry. I lexusach
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hybryda to taka bajka ,,prawie elektryczna". Dobra do jazdy do pracy ewentualnie na zakupy 5-10 km. Ale nie w dalekie trasy, wtedy pali tyle co wszystkie bez hybrydowych napędów
2,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli masz drugi, prawdziwy samochód, jeżeli kochasz doposażać samochód, czyli topić grube tysiące w konserwacje, wytłumienia itd. toyota jest dla Ciebie
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Akumulator 12 V
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulce, układy wspomagania kierowcy(TPMS,LDA), akumulatory

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Corolla XII TS Kombi Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów