Jak niżej.
Plusy:
- dobrze trzyma cenę;
- hybryda;
Minusy:
- za mały bak;
- brak wymiennego filtra paliwa;
- dźwięk klaksonu jak w maluchu;
- oświetlenie w środku żarnikowe;
- zbyt niska moc portu USB;
- tylna kanapa grzeje się od baterii;
Wrażenia
5,0
Silnik
prawie ciągle włącza się silnik spalinowy
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Miękki i cienki lakier.
Zbyt mały prześwit.
Komfort
4,0
Widoczność
słaba kamera tylna
4,0
Ergonomia
kierownica zasłania przyciski przy lewym kolanie;
za krótki i zbyt twardy podłokietnik;
za małe kieszenie w drzwiach;
brak schowka przy lewym kolanie;
brak schowka na okulary p-słoneczne;
niewygodna tylna kanapa;
światła krótkie nie włączają się automatycznie w deszczu;
niepodświetlony schowek i miejsca na nogi;
nie ma diody od krótkich świateł;
brak "otworu na narty";
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaba klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
słabe wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy ASO mogłyby być tańsze
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podwozie bardzo rdzewieje;
ASO leje za dużo oleju silnikowego;
problematyczny alarm Toyoty;
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
akumulator 12V padł a ASO nie chciało go wymienić na gwarancji
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
[l/100km]