Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV Facelifting

WojtekS2008, 11 miesięcy temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,57
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd. Hybryda daje radę. Super spalanie oraz fakt że na kampingu lub parkingach czy w mieście poruszam się bezemisyjnie jest rewelacyjny
5,0
Całokształt
Bardzo fajny samochód. Napęd, niezwykle efektywny, duza moc, 4x4, niskie spalanie, wyposażenie selection naprawdę dużo daje. Toyota po raz kolejny zrobiła bardzo dobrą robotę. Daje duży komfort, osiągi, ekonomię, poczucie bezpieczeństwa również poza asfaltem. Są mankamenty, w tym również cena :)
Wrażenia
5,0
Silnik
2.5 wolnossacy silnik + 2 X elektryk. Super połączenie
5,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić do bezstopniowego automatu ale nie miałem większych problemów
4,0
Układ jezdny
Odejmuję gwiazdkę. Jeździłem kodiaq i tam rozstaw osi był większy. To dawało mi większą dozę bezpieczeństwa na szybkich łukach. Rav4 znowu czuje się lepiej poza asfaltem.
4,0
Karoseria
Nic specjalnego. Słaby lakier. Wersje z piano black nie znoszą kontaktu z niczym nawet twardym.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze. Duże lusterka, kamera
4,0
Ergonomia
Odejmuję za to że za każdym razem trzeba włączyć auto hold. Nie mogę ustawić funkcji przywitania światłami. Piszczek jak przekroczysz prędkość z systemu rozpoznawania znaków - tragedia. Oświetlenie w środku, hmm, nie ta epoka. Za to funkcja gdy coś zapomnimy i podejdziemy do zamkniętego samochodu z kluczykiem, to włącza się oświetlenie w środku i sprawdzam co zostawiłem. Sterowanie el fotela kierowcy, DLACZEGO BEZ PAMIĘCI? Fotele, trochę krótkie siedzisko ale baaardzo wygodnie. Oświetlenie ambiente, po co się ściemnia jak włączysz drive, prawie nic nie widać, bez sensu. Jest kay less go ale brak czujników w klamkach tylnych drzwi. Ogólnie ergonomia jest na super poziomie, wcześniej pisze o drobnych mankamentach. Przy przebiegu 50 tys rocznie nie sprawia problemu i problemu i lubię ten samochód.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjny. Ogrzewanie kierownicy czy fotela na przycisk włącz / wyłącz sprawdza się. Zima nie muszę za Każdym razem włączać. Dodam jeszcze że tryb włączenia ogrzewania ze smartphone jest rewelacyjny. W zimie załącza się ogrzewanie kierownicy, szyby przedniej, foteli więc wchodząc do samochodu potrafi być gotowy do jazdy i ciepło w środku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kodiaq wygrywa ale tu jest bardzo dobrze. Często jeżdżę w 5 osób i jest ok
3,0
Wyciszenie
No odejmę dwie gwiazdki ale nie ma tragedii. Po tym co się na czytałam, myślałem że będzie gorzej. Często jeżdżę 150 /160 i daje radę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super super super
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jakichkolwiek problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
63000 i absolutnie nic się nie dzieje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów