Szukaj

Oceny Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW 2018-2022

Oceny Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW 2018-2022

Podsumowanie 22 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,10
średnia ocena z 22 ocen
6% gorzej od średniej w segmencie
64%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW 2018-2022

2,4
~Wyleczony z rav4
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
1. Benzyna w oleju silnikowym 2. Tandetne, trzeszczące plastiki w środku 3. Karoseria z blachy do konserw, falowanie maski od 120 km/h plus drgające lusterka 4. Halas przy prędkościach autostradowych 5. Ogniska korozji na el. zawieszenia w 2 letnim aucie 6. Konieczność wymiany wycieraczek co 3 miesiące 7. Lakier, który rysuje się od patrzenia 8. Radio z lat 90-tych XX w. 9. AWD idealne na suchy asfalt 10. ASO, któte robi klientów w...
Dodane 3 lata temu
4,7
~Paweł m
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
W tych pieniądzach executive 162tys. Były crv i cx5 - bardzo mi się podoba bryła, nie miałem parcia na automat , wybrałem manual i skrzynia działa bardzo poprawnie. Zdecydował- klasyczny silnik benzyna wolnossaca bez żadnych turbin i duża pojemność. Klasyczny konkurencja już takich nie robi oprócz mazdy. Benzyny toyoty zawszy były bezawaryjne. Jak i inni użytkownicy i mnie irytuja pewne niedociągnięcia- słabe podświetlenie przycisków....
Dodane 3 lata temu
4,9
~Irek z Poznania
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
mam auto w wersji COMFORT - i tak się jeździ - nabyłem kilka dodatków w sklepach chińskich, aby było wygodniej. Mankamenty - odgłosy spod panelu multimedialnego - raczej kable, da się z tym jeździć - koszt serwisu po dwóch tatach - 30000 km - prawie 1800 zł -- dużo kasy biorą w ASO - chyba byłem u nich ostatni raz. Multimedia po zmianie oprogramowania, jest android auto i aple car, właściwie nie ma na co narzekać, bo w czasie jazdy media mogą...
Dodane 4 lata temu
3,4
~Artur
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Jestem zawiedziony tym autem, nie chodzi tylko o fatalne sprawy które widać na ramkach drzwi, słaby sinik, ogromny hałas w czasie jazdy, który w czasie nawet krótkiej trasy jest uciążliwy i meczący, ale najbardziej mnie denerwowały fatalnie wchodzące biegi, czasem stałem na światłach i nie mogłem ruszyć, bo nie byłem wstanie wić "jedynki", a to wszystko w nowym aucie. Jeżeli chodzi o ilość miejsca jest ok, wygląd zewnętrzny, to chyba...
Dodane 4 lata temu
3,3
~Andrzej
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Samochód niewłaściwie przeoszczędzany. Brak możliwości uruchomienia pojazdu po 3 dniach postoju pomimo pozytywnych wyników akumulatora. Zabronione zakładanie zimą łańcuchów na koła. Jak to pogodzić z przepisami? Brak podświetlenia większości przycisków sterowania umieszczonych w drzwiach. Brak uchwytu przesłony bagażnika. Ciemno w większości powierzchi bagażnika. Bardzo dobra praca silnika.
Dodane 4 miesiące temu
4,6
~Toyoto
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Toyota na benzynie . Spalanie to bardzo miłe zaskoczenie . Hybryda pali mniej o jakieś 1- 1,5 litra . Jak do dużego miasta w korki to hybryda jak na prowincję to benzyna . Jazda przyjemna bez uczucia ciągnięcia przyczepy tak jak to ma miejsce w przypadku hybrydy przy odzyskiwaniu energii . W benzynie oszczędności uzyskuje się na zjazdach z górki bo obroty silnika schodzą do 1100 min. Napęd AWD i skrzynia CVT to najlepsze co wymyślono przez...
Dodane 3 lata temu
3,6
~TePe
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Niska nota ze względu na wadę sprzęgła / wysprzęglika. W ciągu 12 pierwszych miesięcy użytkowania dwa razy byłem na gwarancji na wymianie wysprzęglika (tak przynajmniej twierdzi Toyota Żerań W-wa). Niestety wymiana nie pomogła i nadal słychać irytujące skrzypienie w okolicach pedału sprzęgła. Czuć pod nogą że sprzęgło lub pedał sprzęgła żyje własnym życiem - nie chodzi gładko, piszczy i stawia jakiś opór. Nie
Dodane 3 lata temu
4,6
~manix
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
fajne auto z durnymi oszczędnościami w zakresie wyposażenia w pomocne detale, mianowicie: brak wskazań ciśnienia w kołach, brak podświetlania wielu przycisków, brak haczyków w bagażniku, nieosłonięte plastiki w bagażniku, dość słabe audio jak i cały infotainment.
Dodane 4 lata temu
4,7
~mirosław
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
wybrałem toyotę rav4 , brałem po uwagę hondę i mazdę cx5 , honda odpadła z powodu silnika 1,6 , mazda starsza konstrukcja i problemy z korozją, samochody niemieckie mnie przestały interesować od kiedy audi a4 1,8fsi 2008r kupiony w salonie po 100tys zaczął brać 3 l oleju na 100km a póżniej było tylko gorzej a serwis się śmiał.jak do tej pory uważam że toyota był to świetny wybór
Dodane 5 lat temu
5,0
~Rajmundski
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Absolutnie rewelacyjny samochód. Elegancki, a zarazem terenowy. Cos jak limuzyna na terenowych kolach. Jazda to przyjemnosc i ten pomruk przy docisnieciu gazu :) W zasadzie to mozna porownac to auto takze do czolgu. Czuc duza mase pojazdu, ale 173 km robi swoje... :)
Dodane 6 lat temu
Toyota RAV4 V SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów