Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Mariusz, ponad rok temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Napęd, wspòłpraca silników w układzie hybrydowym.
5,0
Całokształt
Zamòwione koniec października 2021, po pół roku gotowa do odbioru prosto z Japoni. Wersja duńska nieźle wyposażona. W tym czasie YouTube różne fora internetowe i przerażenie....... kupiłem czołg który pali 12 litròw. Teraz po ponad 4 tys. powiem jedno - genialny napęd. Wakacje 2022 Śląsk - Pieniny parę wypadów m.in. Słowacja, Zakopane itd. średnie spalanie 4,6 wskazanie komputera, obliczenie po tankowaniu 4,7. Styl jazdy spokojny bez nerwowego przyspieszania, to hybryda trzeba się nauczyć nią jeździć. Przejechane 881 km. na jednym tankowaniu kontrolka rezerwy jeszcze się nie świeciła do przejechania w/g kompa ponad setka. Trasa do Niemiec A4 , prędkości do 150 -160 km/h . Dystans 930 km. srednie spalanie na poziomie 6,7 - 6,8. Czas jazdy 8 godz. dość dużo odcinkòw autostrady w budowie. Od 130 robi się głośniej ale tragedi nie ma. Doniesienia o b.głośnym wyciu skrzyni biegów przesadzone. Jedno jest pewne auto wymaga zmiany stylu jazdy ale wizyta na stacji paliw rekompensuje wszystko. Zdecydowałem się na hybrydę i wiem co jest z tym związane. Brałem pod uwagę Mazdę CX-5 jest być może ładniejsza ale to tyle. W spalanie poniżej 7 l. raczej nie wierzę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Genialny napęd hybrydowy. Pomyślcie czego tego auto nie ma.........śmieszne tak myślicie? Nie ma klasycznej skrzyni biegów, rozrusznika. Nieźle przyspiesza jak trzeba, źadnego turbo, pojemność 2,5 l. mam wyliczać dalej? Silnik to tylko generator jak się nie mylę. Reszta to bajdużenie ludzi którzy nie mają pojęcia o tej technologi.
5,0
Skrzynia biegów
Już pisałem wszystko działa idealnie. Z tym wyciem to przesada, wszystko w granicach tolerancji.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie Ok. Subiektywnie nie mam do czego się przyczepić.
4,0
Karoseria
Niby cienkie blachy. I co z tego? Dla mnie Ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Wymaga przyzwyczajenia. Po przesiadce z Kombi raczej postęp.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Reszta kwestia gustu i wymagań. Ogólnie jestem zadowolony ale pewnie po dłuższym zastanowieniu coś bym znalazł.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze również podczas jazdy, silnie nagrzewa się w słońcu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nam wystarcza. Jest wygodnie, dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Od 130 robi się wyraźnie głośniej. Tragedi nie ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mogę jeszcze za dużo powiedzieć, ale przy tym spalaniu i teoretycznej bezawaryjności, nie będzie źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie nie jest za droga, tak myślę. Trzeba zadać sobie pytanie o priorytety. Jeżeli zależy ci na multimediach dużych monitorach zazdrosnych spojrzeniach rodziny i sąsiadów to radzę odwiedzić inny salon. Chociaż to już się zmienia sądząc po ilości hybryd na polskich i nie tylko drogach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie perfekt.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV