Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Cezary, 3 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
2,79
35% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
3,0
Całokształt
Samochód niestety w ogólnym rozrachunku rozczarowuje przez liczne drobiazgi, które albo są niedopracowane, albo nie działają
Wrażenia
2,0
Silnik
Napęd na 4 koła ratuje przed bukowaniem kół (w porównaniu do 4x2,którym jeździłem wcześniej), ale niestety aby cieszyć się z jazdy silnik musi pracować w trybie PWR, a to wiąże się z irytującym dźwiękiem wysilonego silnika
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zarzutów
3,0
Układ jezdny
Samochód reklamowany jest jako idealnie prowadzący się, ale niestety w praktyce bywa podsterowny. Czuje się podczas jazdy nisko umiejscowiony punkt ciężkości, co jest przyjemne, ale ogólna ocena z prowadzenia jest średnia.
3,0
Karoseria
Lakier perłowy bardzo podatny na zarysowania
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoko umiejscowione fotele dają dobrą widoczność i przyjemną pozycję za kierownicą
2,0
Ergonomia
Zdecydowanie aspekt do poprawy. Włącznik znajdujące się po lewej stronie kierownicy nie są dostępne /widoczne bez znacznego wychylenia w stronę drzwi, co w czasie jazdy dyskwalifikuje ich bezpieczne używanie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja często jest niewystarczającą, by przeciwdziałać parowaniu szyb (okres zimowy)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Lepiej niż w poprzednich generacjach hybrydowej RAV4, ale nadal irytacja z brzmienia silnika narasta z każdym przejechanym kilometrem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik zimą (przy minusowych temperaturach) staje się paliwożerny i daleki od deklarowanego spalania.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety słabo. Biorąc pod uwagę ogólną ocenę, warto jednak zdecydować się na SUV innych marek
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ponad rok zajmuje już a granie Android Auto (które miało być w standardzie) i to nadal bez skutku. Fatalny zestaw głośnomówiący (wadą występuje w wielu autach). Czujnik otwierania klapy bagażnika nogą praktycznie nie działa (serwis też nie potrafi ustalić przyczyn), czujniki parkowania nie gwarantują wyczuwania przeszkód (głowie tył)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ponad rok zajmuje już a granie Android Auto (które miało być w standardzie) i to nadal bez skutku. Fatalny zestaw głośnomówiący (wadą występuje w wielu autach). Czujnik otwierania klapy bagażnika nogą praktycznie nie działa (serwis też nie potrafi ustalić przyczyn), czujniki parkowania nie gwarantują wyczuwania przeszkód (głowie tył)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,6
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 V SUV