Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Urban Cruiser

Artur, 8 lat temu
Silnik 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Toyota Urban Cruiser 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto z roku 2009 z silnikiem 1.33 Dual VVT-i 101 KM z opcją START-STOP. Bardzo oszczędny w użytkowaniu (może poza okresem serwisowania w ASO). Nie wymagało żadnych remontów. Tylko coroczna wymiana filtrów i oleju za 160zł. Pewna pozycja za kierownicą i wyciszenie powodują komfort nie tylko podczas jazdy po mieście ale i w trasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamika silnika ujawnia się przy obrotach powyżej 3 tys. Nie jest to wyścigówka. Do jazdy po mieście idealny (średnie spalanie przy dojeździe do pracy 6,2l na odcinku 7km). W trasie do 120km/h też daje rade i dzięki 6 biegowi można bez problemu słuchać radia. Przy prędkości powyżej 140km/h dźwiękiem przypomina szlifierkę.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie biegi wymuszają częstą zmianę, lecz dają oszczędności przy trzymaniu się wskazówek "podpowiadacza". Można też korzystać z co drugiego biegu ;).
5,0
Układ jezdny
Pomimo wyższego zawieszenia drogi się trzyma. Nie przechyla się na zakrętach. Promień skrętu mógłby być mniejszy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu bez zarzutu. Wysokie siedzisko daje poczucie pewności. Widoczność do tyłu nie jest najlepsza, ale duże lusterka plus czujniki cofania to niwelują.
5,0
Ergonomia
Jeżdżąc po mieście wydawało mi się, że w trasie nie wytrzymam dłużej niż pół godziny. Myliłem się. W czterogodzinnej trasie pozycja za kierownicą jest całkiem wygodna. Chociaż siedzenia nie są przystosowane do takich szczuplaków jak ja...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy, ogrzewanie i klimatyzacja działają cicho i bezproblemowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszechstronna regulacja fotela kierowcy oraz kierownicy umożliwia dobranie odpowiedniej pozycji. Spory bagażnik w połączeniu z przesuwnymi tylnymi siedzeniami dają wystarczający komfort.
5,0
Wyciszenie
Auto jest dobrze wyciszone, jak na takiego malucha ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny w ASO nie należą do najniższych. Po okresie gwarancji coroczna wymiana filtrów i oleju kosztuje 160zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka cena spowodowała mały popyt. Jednakże warto było! Żadnych usterek i niskie spalanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Całkowity brak usterek. Po prostu nic się w tym aucie nie psuje :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Całkowity brak usterek. Po prostu nic się w tym aucie nie psuje :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Urban Cruiser