Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2011 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~xacax
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Cichy, względnie ochoczo wkręca się na obroty, ma przyzwoitą elastyczność. Przy dynamicznym wyprzedzaniu wymaga wkręcenia wysoko. Przyczepić się mogę do obrotów biegu jałowego, nieco za niskie wprowadzają bardzo delikatne drgania. Chociaż na drugie to dobrze, bo motorek swoją głośnością sprawia, że czasem można zapomnieć że pracuje. W moim przypadku pierwsze oznaki zanagarowania przy zakupie ok 45kkm - trudności z odpalaniem. Po zakupie...
5,0
~Danek
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Świetny samochód, niezawodny, praktyczny. To jest dla mnie najważniejsze że przez 10 lat ten samochód będzie jeździł tak jakbym wczoraj wyjechał nim z salonu, daje poczucie bezpieczeństwa i nie robi niespodzianek. jak na razie przejechałem 25000. Zdecydowałem się na toyotę gdyż widzę jak jeżdżą znajomi którzy kupili oczywiście nowe z salonu - tymi samochodami po prostu się jeździ i jeździ aż do bólu i nic im to nie robi, 10 albo więcej lat...
5,0
~optymix@op.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Silnik bez zarzutu - pracuje tak jak powinien silnik o tej pojemności. Oczywiście nie ma co liczyć na przyjemny warkot silników 2-litrowych, przy wyższych obrotach nieco bzyczy, ale generalnie jest i tak super cichy. O awaryjności nie wypowiadam się bo zbyt mały przebieg - ale chcę zdementować wszelkie wpisy o głośnej pracy - bo to jest bzdura, polecam jazdę testową by się przekonać
5,0
~doświadczony
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Najwięszym atutem nowego modelu Yarisa jest 4 cylindrowy silnik o mocy 100 KM. Silniki 3 cylindrowe niestety się nie sprawdziły. Były zbyt słabe i zbyt głośne. Ten 100 konny zasługuje na najwyższe oceny; jest nie tylko stosunkowo mocny, ale też bardzo elastyczny i cichy. Zaznaczyć trzeba, że jest to silnik nie wymagający wysokich obrotów a przez to bardzo oszczędny.
5,0
~miciel1@wp.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Jeżdżę yarisem od 2 tygodni i jestem zachwycony, jeździłem wcześniej corollą z 2000 roku - to w yarisie więcej miejsca i lepszy komfort, jeździłem rav4 z 2003 roku to w porównaniu z yarisem klekot i głośno w środku, yaris lepiej tłumi nierówności i wogóle silnik pracuje cichutko, przyspieszenie w sam raz, wersja 1,0 - za słaba
5,0
~Patryk-Z-Toyoty
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Poza jedną wpadką przy 35 tyś. km wymiana tłoków. Powód? Zgromadzony nagar. ASO wymieniło tłoki na nowe, od tamtej pory żadnych problemów. Poza tym jednostka bezawaryjna, dynamiczna, a przy tym oszczędna, ale to też zależy od niego kierującego.
5,0
~witek309@wp.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Silnik naprawdę godny polecenia. jest oszczędny, a przy tym mocny i zrywny. samodzielne zmierzenie przyspieszenia do 100 wskazało 9 sekund,. także super. jest w miarę cichy, ładnie zbiera się jeszcze na 5 biegu.
2,0
~wiesiulek41@wp.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
wbrew temu co w instrukcji elastyczność wynosi 1,76 dla toyoty 1,33 101 KM przy 6000 obr/min Pytacie o instalację LPG, a wiadomo, że nie wolno stosować, bo nikt nie wyreguluje pracy silnika.
5,0
~Łuki
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Silnik bardzo elastyczny i zarazem ekonomiczny. Naprawdę super pracuje, do 3500 obr/min jest bardzo cicho, hałas wzrasta dopiero po przekroczeniu 4000 obr/min ale jest bardzo przyjemny dla ucha.
4,0
~Marek
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
1.3 dual-vvti bardzo elastyczny ,cichy ,łańcuszek rozrządu to także zaleta ale tu trzeba pamiętać o odpowiednim oleju by długo posłużył.
Toyota Yaris II Hatchback 5d