Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Adam69, 6 miesięcy temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,57
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Pracuje cicho ma odpowiednio dużo mocy
Inne : Bezawaryjność godna pochwały.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów czasem ma problem żeby wbić bieg
Inne : Wyciszenie to dramat
Inne : Brak miejsca na pasażerów i bagaże
3,0
Całokształt
Samochód dobry dla emerytów lub jako pierwszy samochód do obycia się z prowadzeniem. Wyciszenia nie ma, w mieście średnio pali 7-8l, a czasem bywa że 10, na trasie przy spokojnej jeździe 120kmh można zejść do 6.5l. Brak miejsca w środku w bagażniku, san plastik w środku. Zaletą tego samochodu jest bezawaryjność. Silnik również pozytywnie mnie zaskoczył. Pracuje cicho, w mieście sprawnie przyśpiesza. W trasie już troche gorzej ale wiadomo że nie jest to samochód przeznaczony do długich tras. Podsumowując: jeśli nie masz dużej rodziny, chcesz bezawaryjny, ciasny, niewyciszony samochód do przemieszczania się w mieście z punktu a do punktu b-kupuj śmiało.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.5 111km wystarczy w zupełności na taką bude do miasta. Cicho pracuje, nie miałem z nim nigdy problemu.
3,0
Skrzynia biegów
6 bieg przydatny na trasie. Biegi wchodzą przeważnie gładko, jednak często skrzynia się blokuje przez co nie można wbić
4,0
Układ jezdny
Bez zarzutów
2,0
Karoseria
Plastikowe elementy bardzo nietrwałe. Przy najmniejszym dotknięciu się gniotą i łatwo rysują
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów
3,0
Ergonomia
Daje 3 gwiazdki bo wszystko zależy od osoby. Nie przemyślałem trochę zakupu, samochód za mały dla mnie jako kierowcy 190cm, 100kg wagi. Przy jeździe 2+2 bardzo ciasno, niewygodnie nie mówiąc o malutkim bagażniku gdzie jest problem spakować 2 walizki gdy jedziemy na wakacje. Samochód dobry tylko do jazdy w mieście na krótkich odcinkach emerytów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód dla karłów
1,0
Wyciszenie
Dramat. Na drodze szybkiego ruchu trzeba krzyczeć w środku żeby się usłyszeć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie psuje. Cenowo w aso w granicach normy. Największa bolączka to spalanie które wydaje się być stanowczo za duże. Dużo większe nic deklaruje producent.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kosztował mnie w 2017 roku około 55 tysięcy. Pamiętam że był to jeden z najtańszych samochodów tej klasy. Nie ma co narzekać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,1
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów