Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,6 m
Promień skrętu 4,8 m
Długość 3905 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1510 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Zwis przedni 810 mm
Zwis tylny 585 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1119 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 286 l
Szerokość bagażnika 1085 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 710 mm
Kąt natarcia 12,5 stopnie
Kąt zejścia 12,5 stopnie

Oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(56%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Brak drobnych usterek + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Darek
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Samochód naprawdę super. w porównaniu do samochodów z silnikiem diesla, zdecydowanie lepszy. Wielką przyjemność sprawia cisza w samochodzie. dostępna moc od 0 prędkości. Czym głębiej w miasto tym spalanie mniejsze. Auto zdecydowanie do miasta do ruchu podmiejskiego. Jazda do prędkości 110 jest przyjemnością, do 130 akceptowalne, niestety powyżej zaczyna się głośno. Głośno jest z powodu obrotów silnika, skrzyni CVT oraz kół i opływu powietrza. Prędkość max ok 180. do 160 da się jeździć jeśli ktoś pogodzi się z hałasem. pozostałe cechy jak wygoda, ergonomia, zawieszenie, komfort codziennej jazdy, biorąc pod uwagę, że jest to auto miejskie, uważam za wysoki.
4,4
~yarisman
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Yaris (automat) to auto IDEALNE - głównie w jeździe po mieście i na trasę - choć powyżej 130 km/h trochę głośne. Dla menedżera biznesowego, małżeństwa z jednym dzieckiem (2+1), jak również dla aktywnych singli i seniorów. Znakomicie dopracowane wnętrze, z materiałami w bardzo dobrej jakości. Nic nie trzeszczy, stosunkowo dużo miękkości. Wygląd deski rozdzielczej nieco konserwatywny. Do tego nie wiadomo po co wąska półka po prawej stronie. Uwaga - przy zakupie nowego auta brak możliwości wyboru dodatkowego pojedynczego wyposażenia, jest wyłącznie w pakietach. Ale to nie przeszkadza Yarisowi w zajęciu 5 miejsca w ilości sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce w 2018 roku i najwięcej ze wszystkich aut marki TOYOTA. Brawo!
3,7
~Michal
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Generalnie auto z potencjałem lecz... silnik słabowity, zmiana biegów to koszmar (sprzęgło), wykończenie kabiny to nie ten wiek. Wyposażenie dodatkowe perfekt (rozpoznawanie znaków, asystent pasa ruchu, automatyczne światła, system multimedialny etc.) lecz niedopracowane. Mogłoby być super ale wyszło jak zwykle.

Raporty spalania Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Liczba raportów: 23
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017
4,9 – 7,5
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Przy bardzo oszczędnej jeździe (80-85kmh) można zejść w granicach 3.9. Momentami mi się to udawało. Oczywiście musi być kilka warunków i stosowanie zasad eco-drivingu. Wyżej podae wyniki dotyczą oszczędnej jazdy. Dojeżdżania do skrzyżowań bez przesadnego hamowania i tracenia prędkości. Wynik 4.0 przy dłuższej jeździe zanotowałem stosując tempomat z ustawioną prędkością 85-90kmh (czasem trochę zwiększałem, czasem pomniejszałem). Autko w porównaniu do poprzedniej generacji 1.33 (99KM), około 10 procent oszczędniejsze. Gratulacje dla inżynierów toyoty. Więcej mocy, mniej potrzebnej benzyny. Niestety to tylko autko zastępcze, także niebawem wracam do poprzednika. Pozdrowienia
5,8
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Są to dane dla Yarisa z automatyczną skrzynią biegów. Można jechać nim też w trybie ręcznym z 7 biegami do przodu, ale nie udało mi się osiągnąć takiego niskiego spalania, jak robi to automat - uwzględniając jednakowy czas dla osiągnięcia 500 m od startu w trybie automatu i ręcznym. Zawsze wygrywał automat przy tej samej dynamice jazdy! Przeciętne zużycie paliwa na automacie, tylko w mieście - to nie więcej jak 6,0 l/100 km.
9,3
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Nie spodziewałem się takiego spalania :/, przyspieszenie cudowne ale dużo pali jak na tak małe autko. Na trasie 300km przy stałej prędkości 140km/h (więcej nie jechałem bo spalanie rosło huhuh w górę) to bardzo dużo

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 8
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
Korozja układu wydechowego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Część wydechu koroduje błyskawicznie i od zewnątrz. Pierwszy katalizator i środkowy odcinek rury przelotowej po 3 latach wyglądają gorzej niż w 15-letnim aucie. Na razie defekt jest tylko kosmetyczny, szczelność zachowana. Drugi kanalizator i tłumik końcowy nie korodują!
Zacierająca się linka hamulca ręcznego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Mechanizm hamulca ręcznego nie jest skutecznie zabezpieczony przed wpływem atmosfery w naszym klimacie. Usterka narasta stopniowo. Najpierw pojawiają się większy opór i mniejszy skok dźwigni. Potrafi zaciąć się w pozycji "zaciągnięty". :/
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017