Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Toyota Yaris

Cena od: 52 500 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,6 m
Promień skrętu 4,8 m
Długość 3905 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1510 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Zwis przedni 810 mm
Zwis tylny 585 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1119 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 286 l
Szerokość bagażnika 1085 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 710 mm
Kąt natarcia 12,5 stopnie
Kąt zejścia 12,5 stopnie
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Yyy
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Jestem pozytywnie zaskoczony. Samochód bardzo dojrzały. Ma w sobie wiele zalet wcześniejszych generacji, a jednocześnie poprawione praktycznie wszystkie wady Yarisa 1.i 2.generacji. W porównaniu do poprzedników jest autem bardziej dopracowanym, lepiej się prowadzącym, obszerniejszym w kabinie, lepiej wyposażonym i wyciszonym. Do tego jest naprawdę bardzo dynamiczny i nie przesadnie paliwożerny (choć w porównaniu do Yarisa 1 pali ok.litr/100km więcej). Auto uniwersalne -gabaryty 4m długości wpasowują się idealnie w ruch miejski, czy osiedlowe parkowanie, a dzięki mocnemu silnikowi można bez kompleksów jechać ekspresówką czy autostradą. Póki co za wcześnie by oceniać (bez)awaryjność, jednak jako że jest to moja piąta Toyota (i dziewiąte auto w ogóle), mogę napisać, że marka ta w tym kontekście nie ma sobie równych. Póki co polecam w 100%.
2,4
~Wawrzyniec
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Auto ładnie się prezentuje i jest zwrotne. Reszta to niestety jeden wielki minus. Spalanie w mieście 10,1 !!!. Ruszanie z pierwszego biegu bez wycia silnika graniczy z cudem ( wina sprzęgła ? ). Pozycja za kierownicą to jakiś żart. Mam opuszczony fotel do samego dołu i kierownicę maksymalnie podniesioną i wysuniętą, a mimo to siedzę jak na taborecie. Fotel kierowcy niewygodny. Dolegliwości kręgosłupa gwarantowane po dłuższej jeździe. Przyspieszenie kiepskie ( gdzie te 111 koni ? ). Dmuchawa bardzo anemiczna. Aby cokolwiek poczuć należy włączyć 3-4 poziom mocy. Nie kopie się leżącego więc kończę. Stanowczo odradzam!
3,4
~mariusz
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Jest przeciętnie. Jeździłem tym autem jako zastępczym za moją fiestę. Samochód w środku na pewno duży i sprawia wrażenie wysokiego. Plastiki są twarde ale dobrej jakości. Niestety Toyota zrobiła pewne nieuzasadnione oszczędności, za które musze odjąć gwiazdki: - Brak podświetlanych przycisków na kierownicy, w nocy nic nie widać - przyciski otwierania szyb nie mają auto (oprócz kierowcy). - w bagażniku wykładziny zrobione po taniości. Niby samochód za 70 tyś zł, super napęd ale szczegóły po prostu czynią ten samochód przeciętnym. W porównaniu z moją fiestą detale zaniżają całokształt yarisa. Rozważałem zamianę fiesty na coś w automacie. Yaris był brany pod uwagę ale niczym mnie do siebie nie przekonuje. Układ hybrydowy może i jest rewelacyjny ale nie jest aż tak oszczędny jak diesel. Niestety jest bardzo drogi i czyni yarisa średnio atrakcyjnym.
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017
5,4 – 7,5
l/100 km
7,0 – 7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Yaris przy delikatnym operowaniu gazem, odwdzięcza się naprawdę niskim spalaniem. Mam tu na myśli nie przekraczanie 100 km/h. Ostatnio pokonałem trasę Katowice - Tihany (Balaton) i z powrotem, która wyniosła równo 1000 km. Jechałem drogami nie wymagającymi opłat, z żoną i trzyletnim dzieckiem oraz z załadowanym do pełna bagażnikiem i jedną torbą na tylnym siedzeniu. Spalanie równo 4 litry i ta cisza w aucie. Jeżeli, ktoś już wyrósł z "dzikowania", lub lubi spokojną jazdę, to naprawdę polecam ten silnik.
4,9
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Toyota Yaris III
Przy bardzo oszczędnej jeździe (80-85kmh) można zejść w granicach 3.9. Momentami mi się to udawało. Oczywiście musi być kilka warunków i stosowanie zasad eco-drivingu. Wyżej podae wyniki dotyczą oszczędnej jazdy. Dojeżdżania do skrzyżowań bez przesadnego hamowania i tracenia prędkości. Wynik 4.0 przy dłuższej jeździe zanotowałem stosując tempomat z ustawioną prędkością 85-90kmh (czasem trochę zwiększałem, czasem pomniejszałem). Autko w porównaniu do poprzedniej generacji 1.33 (99KM), około 10 procent oszczędniejsze. Gratulacje dla inżynierów toyoty. Więcej mocy, mniej potrzebnej benzyny. Niestety to tylko autko zastępcze, także niebawem wracam do poprzednika. Pozdrowienia
6,2
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Da się tym jeździć, zużywa 1 - 1,5 l paliwa mniej na 100km niż porównywalne pojazdy 75KM z silnikami 1.2, niestety bardzo kiepsko przyspiesza w zakresie 70 km/h+, przyzwoicie 0-50 km/h. formularz raportu nie przewiduje hybrydy, gdzie spalanie w jeździe miejskiej jest niższe niż na trasie. Realnie miasto 5,2 trasa 6.1 autostrada 7.2

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 8
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
Korozja układu wydechowego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Część wydechu koroduje błyskawicznie i od zewnątrz. Pierwszy katalizator i środkowy odcinek rury przelotowej po 3 latach wyglądają gorzej niż w 15-letnim aucie. Na razie defekt jest tylko kosmetyczny, szczelność zachowana. Drugi kanalizator i tłumik końcowy nie korodują!
Zacierająca się linka hamulca ręcznego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Mechanizm hamulca ręcznego nie jest skutecznie zabezpieczony przed wpływem atmosfery w naszym klimacie. Usterka narasta stopniowo. Najpierw pojawiają się większy opór i mniejszy skok dźwigni. Potrafi zaciąć się w pozycji "zaciągnięty". :/
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017