Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris IV Cross (24) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Janusz Żegota
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Pierwszy raz mam w aucie automat, a ściślej mówiąc przekładnię bezstopniową. Już się do niej przyzwyczaiłem, doceniam wygodę, płynność pracy układu planetarnego i co ważne - obecność systemu HOLD, co pozwala zdjąć nogę z hamulca w czasie postoju w korkach, czy na światłach. Raz wyjechałem za miasto i przy prędkości ok. 100 km/h przekładnia pracowała cicho. Być może dopiero na autostradzie pokaże swoje zdolności wokalne. W każdym razie w...
4,0
~BundyPL1
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 125KM 92kW
Całkiem udana, mechaniczna - czasami nie chce wejść wsteczny za pierwszym razem. W aurisie mam tak samo więc ten typ/producent chyba tak ma. Poza tym wszystko w porządku. 6ty bieg można wbić przy 70km/h, ale do szybkiego wyprzedzania na trasie używam 3ciego, ewentualnie 4tego na autostradzie.
5,0
~Misiek
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Jestem spokojnym kierowcą, dlatego nie przeszkadza mi specyfika działania e-CVT. Skrzynia jest prosta w budowie, trwała, bardzo płynnie przekazuje moment obrotowy bez jakiegokolwiek opóźnienia. W mieście i do płynnej jazdy po drogach szybkiego ruchu sprawdza się bardzo dobrze
4,0
~pmazurek
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Jak wszystkie e-CVT, głośny. Ruszając spod świateł w tempie pozostałych samochodów ma się wrażenie, jakby pod maską wył turbodoładowany diesel. Niemniej komfort automatycznej skrzyni biegów jest. Gdyby samochód był lepiej wyciszony, skrzynia byłaby naprawdę OK.
4,0
~Tomasz86
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Nie jestem fanem wyjących skrzyń bezstopniowych, ale tu muszę przyznać, że Toyota poczyniła postępy i wycie nie jest tak uciążliwe- w dużej mierze zależy to od naszego stylu jazdy, a hybrydy nie kupuje się by jeździć głównie po autostradach. Jest ok
3,0
~Marcel
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Skrzynia jest specyficzna i co tu dużo mówić nie każdemu będzie odpowiadać. Chcesz przyspieszyć wciskasz gaz w podłogę i jedyne co się zmienia to wycie silnika a przyspiesza swoim dość wolnym tempem. Osobiście wolę skrzynie dwusprzęgłowe.
4,0
~Filemonium
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
To mój pierwszy automat, ale już po chwili człowiek się przyzwyczaja i zadaje sobie pytanie, dlaczego tak późno przesiadł się na automat. e-CVT trochę dziwnie brzmi, zawsze te same, dość wysokie obroty, ale można się przyzwyczaić.
5,0
~Addi
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Bez zastrzeżeń. W trasie też OK. Na pewno nie wyje i nie jest zbyt głośna, jak podaje część użytkowników w niektórych komentarzach. Przy normalnej jeździe w ogóle prawie nie słychać pracy przekładni i silników.
5,0
~Addi
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Bez zastrzeżeń. W trasie też OK. Na pewno nie wyje i nie jest zbyt głośna, jak podaje część użytkowników w niektórych komentarzach. Przy normalnej jeździe w ogóle prawie nie słychać pracy przekładni i silników.
2,0
~Kamil
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Odpowiedź skrzyni na ruch gazem jest bardzo opóźniona, w dodatku zawsze bardzo głośna. Samo e-cvt znałem wcześniej i nie narzekałem bardzo, ale w połączeniu z tym silnikiem, jest słabo.
Toyota Yaris IV Cross