Głośny, trzeszczy, komfort żaden. Koszty serwisu wysokie. Nawet przy bardzo małym przebiegu rocznym ( 3000 km) każą robic pełny przegląd.
Wrażenia
2,0
Silnik
Hałasuje przy wyższych obrotach jak kosiarka, a zakupiłem z specjalną szyba tłumiącą.
2,0
Skrzynia biegów
Krótkie biegi, namacha się kierowca.
3,0
Układ jezdny
Bez rewelacji. Deprymujące jest włączanie się systemu korekty toru.
1,0
Karoseria
Cienkie poszycie jak papier. Plastiki trzeszczą
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu marna widoczność przez szybę drzwiową.
1,0
Ergonomia
Nie ma funkcjonalności wykorzystania miejsca, brak schowków, w bagażniku ciemno jak w piwnicy.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Hałasuje okropnie przy powyżej 100 km/h. Wyzej nie da się rozmawiać. Ryk kosiarki.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno, dla grubszego chłopa. Jak usiądzie człowiek o długich nogach to z tyłu nie ma miejsca.
1,0
Wyciszenie
Nie ma żadnego.Prymityw. Komora silnika nie wyciszona, od podłogi hałas.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kluczyk, którego Toyota nie daje ,kosztuje dorobienie 1400 zł. W innych markach dostajesz dwa komplety, a tu jeden tylko z pilotem ( chyba, że hybryda). Do ceny trzeba dodać jeszcze 1400 zł. Na kluczyk!
2,0
Stosunek jakość/cena
Już po roku pierwsze objawy rdzy w komorze silnika.
Bardzo zły stosunek. Rdzewieją blachy przy kołach tylnych.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko wyjechałem i juz usterki. Poduszka pasażera zgłasza błąd. Cały czas coś wygłaszałem, Horror.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdzewieje, radar nawala, czujniki ciśnienia opon przy obniżeniu temperatury szwankują. Włącza się alarm kolizji. Beznadziejnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
[l/100km]