Szukaj

Informacje o Toyota Yaris IV Hatchback

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Auta małe

Yaris IV generacji wykorzystuje nową platformę GA-B znaną z większych modeli marki. Przednie zawieszenie oparte jest na kolumnach McPhersona zaś z tyłu występować może zarówno belka skrętna jak i układ wielowahaczowy.

Yaris IV powstanie na nowej platformie GA-B, która wykorzystuje modułową architekturę TNGA, znaną już z większych modeli

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowa-toyota-yaris-2020-pierwsze-informacje-zdjecia/
Yaris IV powstanie na nowej platformie GA-B, która wykorzystuje modułową architekturę TNGA, znaną już z większych modeli

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowa-toyota-yaris-2020-pierwsze-informacje-zdjecia/
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris IV Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,8 m
Promień skrętu 4,9 m
Długość 3945 mm
Szerokość 1695 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1745 mm
Wysokość 1510 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Prześwit 140 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 382 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

2,7
~ja
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
ciężko poruszała się dźwignia zmiany biegów, drugi bieg trzeba było włączać z całej siły - naprawa ASO, dźwignia hamulca ręcznego samoczynnie odbijała i wyłączał się od tego tempomat - regulacja ASO, system multimedialny nie potrafi prawidłowo odczytać smsa np. zamiast całuję czyta kałuję - brak rozwiązania w centrali, wg Toyoty ich samochód może kałować Klienta i wszystko jest w porządku, żadnego przepraszamy nie usłyszałem. Tablet jest bardzo kiepski ma problemy z rozpoznaniem komendy głosowej.
4,2
~Nocturne
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Yaris IV generacji to zwinne i dość wygodne auto miejskie. Samochód znacznie wydoroślał, ale też przytył, zwłaszcza z napędem hybrydowym. Jest to wersja kierowana do spokojnych kierowców, ceniących sobie płynność jazdy i komfort użytkowania. Wnętrze jest dobrze spasowane i przyjemne, choć trochę wąskie. Wersja, którą oceniam, ma wszystkie możliwe opcje wyposażenia i zaskakuje takimi bajerami jak tempomat aktywny, czy podgrzewanie kierownicy. Poza słabym akumulatorem, autko nie ma większych wad i mogę je śmiało polecić, pod warunkiem, że kierowca nie jeździ dynamicznie i nie ma większych wymagań do systemu multimedialnego.
3,4
~Jacek
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Blaszki jak z cienkiej puszki. Jakość plastików słaba. Konieczne dodatkowe wyciszenie, JBL - to żart z jakości. O kulturze pracy 3- cylindrowego silnika - tylko jedno, brak kultury. Trzy cylinderki dają radę, ale trzęsą się. jak by nie deptać - spalanie po mieście nie przekroczy 5 l/100 km.. Wersja GR SPORT. Aktualna cena jest absurdalnie wysoka i nie przystająca do oferowane jakości. Plastiki tandetne. Dobrze oceniam jakość foteli, światła, zespół napędowy bez szału - daje radę. Auto bardzo dobre na miasto.
Średnie spalanie dla Toyota Yaris IV Hatchback
4,7 – 5,7
l/100 km
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Wynik 4.0 to wynik tylko po mieście (aglomeracja śląska) bez klimatyzacji, przy emeryckiej jeździe, nie przekraczającej 90 km na godzinę. Z tą średnią przepaliłem cały bak paliwa i był to nie lada wyczyn. Planowanie hamowania i przyspieszania. Hamowanie silnikiem. Jazda na luzie z górki. Nie przyspieszanie pod górkę. Unikanie hamowania. Generalnie mega męczarnia, ale zrobiłem ten wynik bo założyłem się że się da zejść ze spalaniem poniżej 4,3 l/100. Nie wiem czy udało by mi się jeszcze raz powtórzyć ten wynik.
6,1
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
średnia z tankowania z jazdy głównie po mieście w korkach to 7,1 l gazu (zima) Miasto korki zima - 9 l / 100km Trasa prędkość 70-100km/h - 4,5 l /100km Jazda podmiejska ok 50 km/h - 3,7 l/100km Super samochód do codziennego użytku - bezawaryjny , zwinny a i w środku wykończenie lepsze od poprzedniej wersji
5,3
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
Mam auto od ponad 2.5 roku i na początku faktycznie palił więcej. Średnia od ponad 2 lat widnieje 5.6l/100km lecz po każdej jeździe oscyluje w okolicach 5l/100km Niewiem czy to kwestia przyzwyczajenia lecz wydaje mi się że stracił trochę na mocy po przejechaniu 65tys. km

Usterki Toyota Yaris IV

Liczba wpisów: 19
zbyt słaby akumulator
  • Toyota Yaris IV Cross 1.5 125KM 92kW 2020-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 61
Nie 1
Auto ma przejechane ok.2000 km i jest w większości wykorzystywane do podjazdów na zakupy tj. odległ. ok. 1,5 -2,0 km- krótki postój i ponownie ten sam dystans. Po takich jazdach pojazd ma problem z odpaleniem. Brak jest właściwego prądu do rozruchu silnika/"dławi się" przy kręceniu rozrusznikiem. Po garażowaniu samochodu przez 3-4 dni w temp. ok. +3-5 st. C - ten sam problem. Akumulator - to VARTA 45Ah; 286A czarny. Wg. różnych źródeł napotkanych i internecie optymalną wielkością dla takiego auta jest bateria o parametrach: 48-53Ah i 470-530A. Zgłoszony problem u dealera - sprawdzenie akumulatora poprzez jego test i uznanie go za sprawny (brak podjęcia formalnej reklamacji - wydruk z testu akumulatora).
23 komentarze
"Klejenie" klockow hamulcowych do tarcz
  • Toyota Yaris IV GR Hatchback 1.6 261KM 192kW od 2020
  • układ hamulcowy
  • 1 tys. km
Już dwa razy nastąpiło "sklejenie" klocków hamulcowych do tarcz po tygodniowym postoju samochodu w garażu. Klocki tak mocno "sklejone" z tarcza ze ruszenie samochodem skończyło się zerwaniem częsci materiału z klocka. Serwis Toyoty dał salomonowa porade musi Pan więcej jeżdzić tym samochodem. Samochód w serwisie i czekam na decyzje kto pokryje koszty wymiany klocków. Tylko czy problem ponownie nie wystąpi. Jeśli ktoś z użytkowników ma podobny problem to prosze o info. Na stronach Yaris GR UK (Anglia) użytkownicy poruszają ten sam problem, tylko tam serwisy wymieniają klocki bez zbędnej dyskusji. Jaki bubel Toyota zastosowała.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Blacharka, układ hamulcowy, wykonanie
  • Toyota Yaris IV
  • nadwozie
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 3
Nieustanny świst przy uchu kierowcy wynikał że źle spasowanych drzwi, które fabrycznie odstawały w prawym górnym rogu. Po poprawie śrub regulujących dalej świszczy,ale już tak, że da się wytrzymać. Po 10 000 km wymieniono tarcze i klocki na gwarancji, bo wyglądały tak, jakby wpadło tam wiadro żwiru Teraz po 12 000 km za zaczęły pękać od środka lampy z tyłu Ogólnie Hybryda całkiem w porządku, natomiast wykonanie i materiały pozostawiają trochę do życzenia Jak na lidera niezawodności to jestem zawiedziony
3 komentarze
Toyota Yaris IV Hatchback