Szukaj

Ocena kierowcy - Trabant 1.1 N

Pawel Filipczak , 22 lat temu
Silnik 1.1 41KM 30kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 68 tys. km
Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991 - Oceń swoje auto
4,46
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Trabanta 1.1 moge z czystym sumieniem polecic kazdemu. Jest niezawodny, szybki, zwrotny. Oczywiscie nie jest to pojazd dla wielodzietnej rodziny, ale dla 2 osob sprawdzi sie doskonale.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 10 latach wypada dokladniej przyjrzec sie gaznikowi. Na szczescie czesci do Weberow sa latwo dostepne (pasuja od gaznika Weber HZ)
4,0
Skrzynia biegów
Brak piatki
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma sie drogi doskonale. Jezdze czesto Skoda Felicia 1.3 i Mondeo 1.8 Combi. Trabanta stawiam pomiedzy nimi z naciskiem w strone Mondeo. Po prostu rewelacja.
Komfort
3,0
Widoczność
Troche mala szybka z przodu. Do tylu natomiast rewelacja, brak problemow przy cofaniu, po prostu w tyl doskonale.
5,0
Ergonomia
Hmm... coz to jest ergonomia? ;) Jest w Trabancie kilka "topornych" rzeczy, ale kazdy trabanciarz je pokocha (np. toporne zaglowki).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nigdy nie zmarzlem. Wykladziny podlogowe zawsze suche i wyschniete, a to chyba najlepsza ocena dla wentylacji. Aha, z szyb szybko "schodzi" para.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mozna naprawde dobrze i wygodnie podrozowac. Tyl co najwyzej dla dziecka.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho w zakresie normalnych predkosci obrotowych silnika. Jak sie piluje slychac nawet przyjemny pomruk. Wszystko zalezy rowniez od stanu samochodu, jezeli ktos wyrzucil "filcowo-welniane" wytlumienie spod dywanikow robi sie glosnawo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jezdze dosc dynamiecznie, Miasto 8l, trasa 6-7l. Naprawy wykonuje samodzielnie (raczej nie naprawy a drobne konserwacje). Reszta jak w innych pojazdach (zbierznosc, opony, etc). Czesci dosc drogie, ale dobrej jakosci.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena Trabantow 1.1 w duzej mierze zalezy od przebiegu. Mozna kupic modele ponad 100tysieczne juz od 2000zl, za auta z malym przebiegiem i zadbane cena moze wzrosnac do 4 tys
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odmowil mi posluszenstwa jedynie wlacznik swiatel stopu (koszt naprawy 9zl, ewentualnie odpowietrzenie ukladu hamulcowego, jezeli wlacznik zmienial "trabanciarski" nowicjusz). Pozatym nalezy wymieniac inne materialy eksploatacyjne jak w innych pojazdach - olej, klocki hamulcowe, okladziny. Aha, w trabantach odrobine przecieka przednia szyba. Odrobina silikonu dekarskiego pomiedzy uszczelka i szyba zalatwia sprawe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Trabant 1.1 N