Co tu dużo mówić golf jak golf. Silnik jest za słaby jak na tą budę ogólnie auto poprawne i w sumie przy piwku w garażu można sporo przy nim podłubać. Auto bardzo polecam na pierwszą gablotę po zdaniu prawka. Małe, łatwo parkuje i nie szkoda jak coś się przyrysuje, w częściach można przebierać jak w ulęgałkach, śmiesznie tanie. Auto od nowości w rodzinie. Lepiej kupić biedniejsza krajówkę niż „lalkę” z zachodu
Wrażenia
3,0
Silnik
Słabiutko się zbiera, trzeba się dobrze zastanowić z wyprzedzaniem. Silnik poprawny, ale benzynki to on lubi wypić, bardzo cichy silnik przy jeździe.
4,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia, czasami trybiki słychać przy zmianie. Można się przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Dobrze reaguje na każdy ruch kierownicą, przy wyższych prędkościach na zakręcie czuć jakby zaraz miało go wystrzelić na pobocze, ale to jest golf.
5,0
Karoseria
Dobrze zabezpieczony od korozji, trochę klapę ruda dopada ale co wymagać od kilkunastoletniego auta ogólnie bardzo poprawne.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie wszystko widać, łatwo go wyczuć ale intrygujące jest to małe lustereczko po prawej stronie.
4,0
Ergonomia
U mnie wersja podstawowa więc za dużo to bajerow on nie ma. Wszystko pod ręka to co potrzebne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko łapie temperaturę, w środku cieplutko. Bez klimy więc wentylacja tzw. Korbotronic :)
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla wysokich koszmar, mało miejsca auto wyłącznie na max dwóch osób i tez nie wysokich.
4,0
Wyciszenie
Zadziwiazjaco cicho może ze względu że benzynka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmiesznie tanio i każdy ekspert warsztatowy go oganie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mimo kilkunastu lat auto trzyma się w cenie. Stara szkoła VW. Może drogo w zakupie ale utrzymanie bardzo tanie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś się popsuje ale można przeżyć.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poprzedni właściciel wymieniał już silnik w nim.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]