Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf IV Kombi

mk, 21 lat temu
Silnik 1.9 TDI 130KM 96kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 85 tys. km
Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
kupić nowe auto VW to prawdziwa porażka ze wzgl. na cenę rzeczywistą wartość auta użytkową i konieczność ubezpieczenia AC, reszta w normie ale rozczarowany będzie każdy ktow wierzy w brednie z niemieckich gazet dotyczących VW. Auto używane polecam tym którzy chcą zaopatrywać się w części na szrot i u złodzieji na giełdzie samochodowej
Wrażenia
3,0
Silnik
rozczarowanie, po komentarzach jakie można znaleźć w prasie na temat tego silnika spodziewałem się czegoś dobrego a ten silnik jest b. głośny dźwięk przypomina ten jaki panuje gdy stoje na światłach obok autobusu komunikacji miejskiej w innym samochodzie nie dieslu. mały zakres obrotów uzytkowych silnika, słabe przyspieszenia, przeciętna jak na diesla elastyczność.
4,0
Skrzynia biegów
całkiem do przyjęcia, ale drogi prowadzenia drążka dłuższe niż w innych autach tej klasy
3,0
Układ jezdny
b. komfortowy, ale na zakrętach zamiast je pokonywać to się przez nie przewala prawie dotykając lusterkami bocznymi drogi, -zdecydowanie zamięki dobry dla emeryta z problemem kręgosłupowym, cicha praca zawieszenia, układ kierowniczy b. daleki od doskonałości nie daje czucia samochodu w czasie jazdy na wprost można w zakresie około 15 stopni kręcić kierownicą a auto prawie nie reaguje
Komfort
4,0
Widoczność
przeciętne światła, reszta ok
3,0
Ergonomia
normalna niemiecka czyli b. dobra dla kogoś kto przesiada sie z niemieckiego auta do innego niemieckiego a słaba jeśli ktoś przesiada się np. z włoskiego
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
norma
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
norma z przodu, z tyłu trochę gorzej, nowsze onstrukcje wyraźnie wygrywają pod tym względem
2,0
Wyciszenie
przeciętnie jeśli chodzi o wyciszenie a dźwięk silnika paskudny coś jak stary autobus MZK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mało i taniego paliwa, przeglądy dość drogie, ale ubezpieczenie jest konieczne (AC) i to sprawia że utrzymanie jest b. kosztowne
3,0
Stosunek jakość/cena
niekorzystna nowych aut, do przyjęcia używanych po wypadku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
coś tam wypadnie, naprawy kosztowne w org. serwisie
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niska trwałość turbosprężarki po 80 tyś wyraźny spadek osiągów, usterka ta wystąpiła w większości znanych mi silników tdi VW
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf IV Kombi