Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Hatchback 5d

ZAK, 12 lat temu
Silnik 2.0 GTi 210KM 154kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 GTi 210KM 154kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jeździłem wieloma automatami. To co włożyli do Golfa GTI czyli DSG jest prawie doskonałe. Byle nie startować z pedałem gazu w podłodze. No i ten silnik, mały z wielkim sercem, i te hamulce, najlepsze z jakimi miałem do czynienia.
5,0
Całokształt
Super-zabawka, mówią znajomi po pierwszej przejażdżce. Ale to pełnowartościowe auto, które cieszy w każdej chwili. Od otwarcia drzwi do pierwszej \"setki\", która się pokazuje gdy sąsiad, który wyruszył tuż za mną włącza \"jedynkę\". W każdej kategorii znajdę lepsze auto. Ale takiej sumy zalet nie ma NIC co ma silnik i jeździ na 4 kołach. TOP GEAR dał mu 9 pkt na 10 możliwych. Teraz wiem dlaczego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest głośny ale auto świetnie wyciszone. I o to chodzi.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia DSG jest idealnie skonfigurowana z silnikiem.
5,0
Układ jezdny
Jeździ jak przyklejony. Prosto i w zakrętach. Startuje i skręca jakby miał napęd na 4 koła. Tak działa XDS.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy skręcaniu w lewo trzeba się nieco wychylić. Poza tym bardzo dobrze, szczególnie z asystentami i kamerą cofania.
5,0
Ergonomia
Doskonała. Wszystko pod ręką. Obsługa intuicyjna. Instrukcja jest bardzo gruba. Wystarczyło dać kilka kartek. Ale Niemcy są bardzo akuratni.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za krótko jeżdżę, żeby dać pełną ocenę. Zobaczymy za rok. W tej chwili idealnie, jak w audi, którym jeździłem poprzednio. Może klimatyzacja w audi \"zaskakiwała\" nieco szybciej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie jest wielka limuzyna, tylko hatchback ale po przesiadce z audi A4 nie widzę z przodu większej różnicy. Jak jest z tyłu, jeszcze nie wiem. Na oko wygląda nieźle:)
4,0
Wyciszenie
Niektórzy są zadziwieni jak cicho jest w środku. Ale wystarczy włączyć przycisk sport i leciutko wcisnąć gaz a zacznie się koncert. Wspaniały warkot, choć rozmawiając z pasażerami nie trzeba podnosić głosu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobrze, bo myślałem, że będzie więcej. W mieście od 11 do 13 litrów. Na trasie - jeszcze nie wiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
VW Polska bardzo elastyczny w negocjacjach. Takie cudo za 136 tys zł to nie jest dużo! A jak ktoś napisze, że za tę kasę można mieć Passata w wersji Highline to pęknę ze śmiechu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przebieg 300 km... Nie ma o czym mówić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe świetnie wyposażone auto. Zatem wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTi 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 GTi 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d