Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VIII Variant

Rafał Zarzycki, 2 lata temu
Silnik 1.5 TSI 130KM 96kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VIII Variant 1.5 TSI 130KM 96kW od 2020 - Oceń swoje auto
2,14
48% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Brak. Chciałbym powiedzieć design, ale to najbrzydsze i najbardziej przestarzale narysowane kombi na rynku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Inforozrywka - co chwilę czarny ekran. Wyłącza się też tablica wirtualnych zegarów przed kierowcą.
1,0
Całokształt
Dno, okropieństwo i wstyd. Samochód otrzymany jako służbowy zawiódł właściwie w każdym aspekcie. Jest to krok wstecz wobec wszystkich dotychczasowych odsłon Golfa, jakościowe dno - awaryjny, niedopracowany, brzydki. Jeśli tak ma wyglądać przyszłość Volkswagena, to daję tej firmie maksymalnie 5 lat do upadku. Zero przyjemności z jazdy, niekończące się problemy z elektroniką, unikajcie za wszelką cenę!
Wrażenia
3,0
Silnik
130 KM miałem wcześniej w kompaktowym konkurencie. Tutaj odczucia są zdecydowanie gorsze. Osiągi słabsze niż deklarowane, spalanie wyższe, skrzynia DSG szarpie i odbiera resztki przyjemności z jazdy.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia DSG szarpie i odbiera resztki przyjemności z jazdy.
2,0
Układ jezdny
Miękkie, bujające zawieszenie. Od samego początku hałaśliwe. Wydaje się bardzo delikatne.
3,0
Karoseria
Lakie rysuje się od powietrza. W moim egzemplarzu spojler jest nieco krzywo i niedbale przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest najgorzej, choć słupek A jest dość szeroki.
1,0
Ergonomia
Przez ciągle awarie inforozrywki i zespołu zegarów trudno jest ja ocenić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu oprócz niewygodnego sterowania z ekranu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie najgorzej, choć kilka konkurencyjnych kompaktowych kombi oferuje więcej.
4,0
Wyciszenie
Jest słabiej niż w większości konkurencji, ale ogólnie bez zarzutu.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do kosztów utrzymania trzeba dorzucić koszty ciągłych dojazdów do ASO.
1,0
Stosunek jakość/cena
Dno, wstyd i hańba. Ten samochód nie powinien wyjść jeszcze z beta testów.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe awarię inforozrywki czynią samochód bezużytecznym i uciążliwym.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciągłe awarię inforozrywki czynią samochód bezużytecznym i uciążliwym.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VIII Variant