Szukaj

Lista ocen Volkswagen Jetta V (85) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~MSR
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.6 102KM 75kW
ZALETY: zawieszenie zestrojone jest dość sztywno (trochę jak w aucie sportowym) dzięki czemu samochód prowadzi się dość pewnie nawet w ciasnych łukach z dużymi prędkościami WADY: przy 7000 km z przedniego zawieszenia zaczęły dochodzić dziwne odgłosy ( serwis stwierdził iż rozkręciło się zawieszenie) przy 18 000 km z przedniego zawieszenia zaczęły dobiegać dziwne skrzypienia (-diagnoza serwisu do wymiany gumy stabilizatora) ; gdyby nie...
5,0
~Rafał
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Bardzo precyzyjny, człowiek nie siłuje się z kierownicą jak nie raz to bywa w innych samochodach (np. Fiat Bravo który ma bardzo sztuczny układ kierowniczy i im z wyższa prędkością się poruszasz tym większy opór musisz pokonać chcąc nawet delikatnie skręcić), zawieszenie bardzo dobre, dobrze wybiera nierówności jak i również pewnie trzyma pojazd na torze jazdy
5,0
~zbigniew
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Dobrze zestrojone zawieszenie o charakterze sztywniejszym. Przód wahacze i kolumny Mc Pherson, tył klasyczne zawieszenie wielowahaczowe. Dobry komfort jazdy. Niestety zawieszony jest nisko i trzeba uważać aby nie zachaczyć przednim zderzakiem o krawężnik, lub pod podłogą. (Ale przez to ma wygląd sportowy i solidny). Olbrzymi bagażnik. Z wyglądu samochód warty sowjej ceny
4,0
~golf@pro.wp.pl
Volkswagen Jetta V
Sedan 2.0 TDI-CR 140KM 103kW
Układ jezdny bardzo dobrze tłumi nierówności umiarkowane i \"małe\". Auto raczej twarde niż komfortowe ale cudów nie ma i na polskich drogach tylko pneumatyczne zawieszenie sprawdzają się lepiej. Po każdej zimie, kiedy ilość dziur na drogach drastycznie wzrasta nie trzeba długo czekać zanim zacznie coś pukać i stukać...
4,0
~Wojtek \"KATANI\"
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
przy wilgotnym powietrzu słychać delikatne skrzypienie w przodzie (tuleje stalowo-gumowe)wahaczy zauważyłem to po porannej rosie ,jadąc po wybujałej,nierównej drodze do pracy .Wracając po14-tej (a było już bardzo słonecznie)-cisza w zawieszeniu jak ręką odjął i często się to powtarza .Gdy jest sucho nic się nie dzieje.
5,0
~radeq658
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Układ jezdny jest przyjemny. Przy wyższych prędkościach nie zauważyłem żadnych problemów z kontrolą nad autem. Jest poprawnie choć zawsze mogło być bardziej sportowo. Wystarczy założyć oryginalne BBS z sportline(225/45 r17) i uwierzcie mi jetta będzie aż zbyt twarda ;)
4,0
~123abc
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
To nie jest auto do wygłupiania się. Nie lubi nagłych manewrów. Ale też nie jest nieprzewidywalne. Po prostu czujesz, że więcej nim nie zrobisz (Na zakrętach tył może uciec - jak w wielu przednionapędówkach. Wtedy ESC robi swoje. Oczywiście nie mówię o spokojnej jeździe)
5,0
~Przemek
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.6 102KM 75kW
Poprawne. Auto dobrze się prowadzi, nie buja, jest bardzo przewidywalne, w razie czego jest ESP. Mimo dużego przebiegu jest praktycznie fabryczne i nie wykazuje luzów. Wymienione tylko łożyska w kołach przednich i sprężyny z tyłu (jedna się ukruszyła).
3,0
~Pan Sułek
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Ma zbyt małą ładowność, 4 ciężkie dorosłe osoby + spory bagaż = ocieranie podwoziem o asfalt na wybojach. To zawieszenie jest dla Golfa, a nie dla kombinacji "Jetta = Golf + wielki bagażnik". Nie przeciążony pracuje idealnie.

Usterki Volkswagen Jetta V

Liczba wpisów: 14

Volkswagen Jetta V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~warszawiak
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.6 102KM 75kW
trzeszczenie zawieszenia na dużych nierównościach ( np. progi na drodze) w niskich temperaturach ( od nowości)- nie stwierdzono żadnych luzów, więc to pewnie taki urok. Poza tym dobrze trzyma się drogi, nie kołysze się, dobrze niweluje nierówności drogi
Volkswagen Jetta V