Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Jetta VI Sedan

Bartosz, 4 lata temu
Silnik 1.4 TSI 160KM 118kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 136 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wygodne, średniej wielkości auto. Duży bagażnik, sporo wygód w środku, bardzo dobra ergonomia, dużo miejsca i z przodu i z tyłu. Szybki, idealny do tego auta silnik. Z LPG oszczędny i bezproblemowy - nowoczesna instalacja załatwia temat niezawodności, współpracy z komputerem auta i bezproblemowej obsługi. Idealny do codziennej jazdy, ładnie wyglądający sedan, a w wersji highline wyposażony lepiej niż niejedna limuzyna klasy D. W wersji highline auto jest lepiej wyciszone i ma wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi (wersje europejskie), dzięki czemu prowadzi się bardzo dobrze i przyjemnie połyka kolejne kilometry. Jakość wykonania i wykończenie wnętrza znacznie powyżej średniej segmentu C.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super - mocny, ciągnie od zera do 7 tys. obrotów. Auto bardzo szybkie zarówno w sprincie jak i prędkości max. Przy spokojnej jeździe oszczędny, ale potrafi też spalić jak jest ciśnięty.
5,0
Skrzynia biegów
Manual precyzyjny z dobrze dobranymi przełożeniami.
5,0
Układ jezdny
Zwinne, fajne auto z quasi sportowym zacięciem.
5,0
Karoseria
Jeden z ładniejszych sedanów na rynku.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Jak w każdym VW.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Clima dwustrefowa daję radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca jak na auto klasy C. Więcej niż w Audi A4 B7 i tyle samo co w Audi A4 B8.
5,0
Wyciszenie
Chyba najlepsze w klasie. Do 140 km/h jest naprawdę cicho i przyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bywa drogo - każdy egzemplarz wcześniej czy później musi mieć wymieniony rozrząd z wariatorem faz rozrządu. Do tego olej należy zmieniać co 15 tys. (nie co 30!!!), warto zrobić raz na 100 tys. km czyszczenie nagaru. Do tego dochodzi sprzęgło raz na 100 - 150 tys. km. Reszta bezobsługowa, poza elementami eksploatacyjnymi. Klocki starczają na 60 tys. km, tarcze na 80-100 tys. km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, poza standardowymi bolączkami. Auto trzeba znać i przewidywać co się może wydarzyć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Jetta VI Sedan