Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Variant

okokoko, 12 lat temu
Silnik 2.0 TSI 210KM 154kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TSI 210KM 154kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 7,6 do setki (!!!). I Cisza. Maksymalnie cichy silnik. Bieg nr 4 może pełnić na mieście rolę automatu (od 40 do 100 super elastyczny:-)
4,0
Całokształt
Kupiony w zasadzie wyłącznie ze względu na silnik TSI 211 KM. Generalnie stylistyka słaba z zewnątrz, acz w środku bardzo dobrze, jakość premium: świetna jakość wykończenia i dbałość o detale (np. pakiet oświetlenia ambient -oświetlenie LED ukryte za aluminium (prawdziwym aluminium) na boczkach drzwi, itp. - cale wyposażenie Highline). Przednie chlapacze są za długie i ocierają się na progach - to wkurzający feler ale na chcących śrubokręt i po problemie. Wpisy na forach o szorowaniu podwoziem to pomyłka - szorują chlapacze - są za długie z przodu o jakieś 3-4 cm. I to tyle na ten temat.
Wrażenia
5,0
Silnik
świetna dynamika, moc w zakresie 3000-4500 imponująca.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
nie można mieć zastrzeżeń do prowadzenia, tryb sport -DCC -robi z zawieszeniem i wspomaganiem dostrzegalną różnice na plus. Tryb Comfort zawieszenia bardzo fajnie pozwala pokonywać rozwalone drogi i wyboje. nie ma bujania na boki, prawie tak dobrze jak w Mondeo pracuje zawieszenie:-)
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Bardzo za to słabo wypada czułość dotykowego ekranu RNS510. Albo nieczułość krótko mówiąc, masakra. Jakość dotykowego ekranu w dobie obecnej to wstyd dla VW.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajny nawiew, głośność nawiewu na 1 stopniu b. mała, dalej głośno - jak wszędzie indziej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca z tyłu. Sporo ustawień fotela kierowcy. Bardzo wygodne auto.
4,0
Wyciszenie
silnika na biegu jałowym i przy cicho grającym radiu nie słychać zupełnie. Przy obrotach 2-3 tys. w zasadzie słychać tylko opony i szum relingów. Dość mocno słychać szum opon powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali w miarę, średnio poniżej 10l. na trasie przy ok. 110 to rewelacja (7.5l). Jak na 211 KM to bardzo dobrze. Zimą na krótkich dystansach i korkach pali ok. 14l na 100. Inne sprawy: przegląd co 30 000 Long Life. I na szczęście to nie diesel więc nie ma ryzyka że rozleci się silnik, pompa, dwu-mas, itp. jak w 2.0 TDI.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie - ok. 150 k - ale w dobrej opcji wyposażenia i z turbo benzyna to 1 miejsce wśród toyot, fordów, volvo, mazd. Jak Volvo dorobi się detali jak w VAG i dwusprzegłowych automatów to by by passat. Obecnie to najlepszy wybór.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na gwarancji wymiany. brak zastrzeżeń.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B7 Variant