Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo II Hatchback

14 lat temu
Silnik 1.3 KAT 55KM 40kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 169 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Polo II Hatchback 1.3 KAT 55KM 40kW 1987-1994 - Oceń swoje auto
3,00
25% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niskie koszty eksploatacji i mała awaryjność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Problemy z przekładnią kierowniczą
3,0
Całokształt
Kupowałem autko miejskie, żeby przekulać się nim dwa lata - spełniło swoje zadanie, jestem zadowolony, wsiadam i jadę, bez zbędnych ceregieli
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik stosunkowo trwały, dobrze współpracuje z LPG, nie cieknie, odpala w największe mrozy, jedzie... W mojej ocenie silnik jest słaby, trzeba go wysoko kręcić, dość hałaśliwy. W obsłudze prosty jak budowa cepa, wiele rzeczy można zrobić we własnym zakresie. Elastyczność, to duże słowo, choć całe miasto można przejechać na 3 biegu, pod warunkiem małego ruchu, kultura pracy na bardzo wysokim poziomie biorąc pod uwagę archaiczną konstrukcję, wiek i przebieg
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą, skrzynia działa, ale o jakiejś precyzji, to trudno mówić, może to kwestia egzemplarza, ale właśnie konkretny oceniam;)
3,0
Układ jezdny
Problemy z maglownicą, bez wspomagania, kierownica kręci się z wielkim oporem, nie trzeba na siłownię chodzić. Trwałość zawieszenia naprawdę duża. Zawieszenie bardzo sztywne, co w połączeniu z polskimi drogami może doprowadzić do wypadnięcia wszystkich plomb...
Komfort
3,0
Widoczność
To tak małe auto, że widać wszystko i w każdym kierunku... Lusterka boczne są, ale cofać na nie bardzo trudno, resztą jak w większości osobówek.
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, tylko włącznik awaryjnych jakoś tak bezmyślnie umiejscowiony... Fotele beznadziejne, niewygodne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam szyberdach, więc zaliczam to na plus, a zimą ciepło się robi po dosłownie kilku chwilach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma czegoś takiego jak przestrzeń, ale decydując się na taką pierdziawkę zdawałem sobie z tego sprawę. Nie jestem wysoki, siedzi mi się całkiem dobrze.
3,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach całkiem nieźle, przy 2 tyś. obr. słychać silnik, powyżej trzech boję się, żeby nie eksplodował...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam LPG, jeżdżę za grosze...
3,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem dwa lata temu 4 tyś, nie dołożyłem zbyt wiele, więc uważam, że warto było. Nie wiem czy go sprzedam, bo za 1500 go nie oddam, a nie sądzę, żeby ktoś dał mi za niego tyle, ile jest wart.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest wymagającym samochodem, miałem kłopot z termostatem, ale wymiana trwa 15 minut, a sama część najlepszej marki 40 zł, poza tym nic.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana uszczelki pod głowicą, ale to chyba z mojej winy, bo dałem mojej pani autko, a ona nie zwróciła uwagi na temp. silnika i troszkę go przegrzała, ale po wymianie jest ok, a koszt to 350 zł - uszczelka + robocizna

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 55KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Polo II Hatchback