Auto naprawdę super, fajny wygląd (w tej wersji szerokie kapcie), niezły silnik, wygodny. Bardzo drogie usługi w servisie: np: założenie instalacji radiowej i głośników 500 PLN! (Samochód jest bez żadnej instalacji)
Wrażenia
5,0
Silnik
16V, elastyczny, dobrze przyspiesza, ładnie pracuje od 2000 obrotów, na trasie bez problemów do 150 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie OK, na początku trudno wchodził wsteczny i jedynka, teraz jest OK, krótki skok dźwigni
5,0
Układ jezdny
Twardy ale sprężysty, dobrze trzyma drogi - idealny dla kogoś, kto ma chorobę lokomocyjną. Przy około 100 km/h przeszedł drobny test łosia!!!
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra do przod i do tyłu
4,0
Ergonomia
trochę za nisko przełączniki nawiewu, poza tym bez zastrzeżeń, szkoda, że nie ma regulacji częstotliwości wycieraczek przy wycieraniu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
błyskawicznie nagrzewa się zimą (chyba, że jest bardzo zimno), na biegu drugim i wyżej strasznie głośna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Choć nie jestem mały - 186 cm siedzenie kierowcy mam przysunięte trochę do przodu. Miejsce z przodu bardzo dużo, jak na tę klasę to pasażerowie z tyłu nie mogą raczej narzekać - są auta ciaśniejsze w tej klasie
4,0
Wyciszenie
Szum opon bardzo głośny powyżej 80 km/h, silnik cichy, trochę dziwnie słychać tłumik w granicach 2000 - 3000 obrotów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7,5 litra przy jeździe pół na pół - trasa - miasto. Podobno może spalić w trasie około 6l i to przy średniej prędkości 120-140 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto zupełnie gołe (tylko jedna poducha i wspomaganie). Jednak kupione z dużą zniżką (2500 zł - styczeń 2001) z rocznika 2000, z bezpłatnym pakietem ubezpieczeń warty swojej ceny 38 000
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 1000 km zaczęła buczeć dmuchawa na 1 biegu. Czekam na wymianę w servisie