Szukaj

Lista ocen Volkswagen Polo IV (189) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 333 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~stanik@go2.pl
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
Na poczatek po 10 tys kilometrow popsol sie czojnik kolektora dolotowego, co powodowalo sporadyczne swiecenie sie kontrolki sygnalizacyjnej na zegarach od kontroli silnika. Niestety bedac na przegladzie serwis nie dysponowal tym ze elementem i mi go nie wymieniono a teraz to ja juz nie mam czasu :(. Ale jak mi powiedziano to nie ma wplywu na prace silnika. Zreszta kontrolka ta nie zaswiecila sie juz od kilku tysiecy km. Po drugie i to chyba...
5,0
~Radek
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Samochód ma silnik o pojemności 1.4 benzyna, jestem pierwszym posiadaczem auta, jak do tej pory tj. do dnia 27.01.2005 mam przejechane 45.000 kilometrów. Kilka dni temu byłem na kolejnym przeglądzie w autoryzowanej stacji obsł. VW, najważniejsze jest dla mnie sprawdzenie silnika przez komputer, który przaktycznie w 99% jest w stanie wykryć wszystkie błędy pojazdu dot. silnika. do tej pory standardowo wymieniane są filtry oraz olej w moim...
5,0
~misiek
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.9 TDI 131KM 96kW
No cóż, auto miało dwie dośc poważne usterki, ale żadna z nich nie uniemożliwiła mi jazdy autem, no raz alarm się włączył w garażu i po całej nocy akumulator padł, no cóż, zdaża się ;) Pierwsza z usterek to stuki w zawieszeniu, w sumie do samego poczatku jak auto wyjechało z salonu to miałem, na początku prawie niesłyszalne, potem już wręcz denerwujące, okazało się że to poduszka pod skrzynią biegów, wymienione w tydzień (3h diagnoza, 7 dni...
1,0
~Jurek
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 12V 64KM 47kW
Gorzej niz bardzo zle.nie wymieniam chronologicznie bo bym w glowe dostal. Wymiana wiekszosci elementow zawieszenia prawego przedniego kola po 10000 km(ponoc nie wolno autami po dziurach jezdzic) Napinacz paska pasek i bryzganie olejem,notoryczne strzaly z rury wyddchowej,katalizaror pald po13000 km (nie uznano gwarancji bo to moja wina ze za wysoko krece silnik)Dziurawa miska olejowa(nie udezona)bryzganie olejem z pod kapy,Autopadlo mi...
1,0
~voy16. prawo jazdy od 1988,
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Wyciek oleju silnikowego (przez zablokowanie się jakieś odmy olejowej) uważam za poważną usterkę i wadę dodam, że w 5miesięcznym aucie przy przebiegu 3000km. Niezauważony przez użytkownika wyciek, może być przykry w skutkach. Kontrolka ciśnienia oleju ma swoją czułość a praktyka i rozsądek mówią - patrz czy nie ma plamy pod autem. DODANO PO 6000km przebiegu. - Kolejny wyciek z tego samego miejsca (zamocowania podstawy rewizji bagnetu oleju)....
1,0
~Batory - batory@yahoo.com
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Zawodny aż do bólu - zadaje kłam że co nowe to mało się psuje. Notoryczne problemy ze sterownikiem (nie mam komputera pokładowego jako takiego z wyświetlaczem itp.) - pokazuje złe spaliny - oprogramowanie wymieniano już 4 razy !!! Zepsuł się czujnik jakości spalin, czujnik świateł stop (światła paliły się non stop - rozładował się skumulator), dwa razy ( 1 raz przy 1300 km i 2 raz przy 32000 km) wymieniany był łącznik stabilizatora koła...
4,0
~obiektywny kierowca choć lubi auta ze sportowym charakterem
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
samochód jest dość pewny choć czasami ma swoje odchyły. przez przejechane 120 tyś wpakowałem w niego (same naprawy, nie liczac opon , przeglądów) ok 3000 zł , są problemy z zaworem EGR (czasem zaczyna chodzić jak traktor i to przemija), troche z elektroniką , siadają czasem cewki( jedna ok 150zł nowa) lecz nie ma samochodów bezawaryjnych,warto kupić dobry akumulator - Varta wytrzymał od nowości 8 lat , nie wierzcie jak ktoś wmawia wam że nic...
1,0
~Paweł
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Przejechałem 10000 tys km. Po za licznymi drabiazgami miałem oczywiście kilka większych usterek. Całkowicie po 15 miesiącach (45 tys km) padło mi wspomaganie - koszt wymiany serwis ocenia na 2,5 tys. Rozsyał mi sie rozrzad po przejechniu 70 tys. koszt 1 tys. Na wczasach ni stad padła mi cewka - auto całkowicie unieruchomione koszt 200 zł. Układ kierowniczy poszdł jaki wspornik gumy - generalnie strasznie pukało koszt 500 zł. Jak na to auto...
3,0
~arturu@poczta.fm
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
stanelo mi to na środku drogi w centrum Warszawy, zapaliła sie kontrolka oleju mimo że z olejem wszystko było wporządku... pare dni wczesniej skorzystałem z uslugi wymiany rozrządu u jakiegoś badziewnego mechanika w Żabkach k. wawy, być może to jest przyczyna.. Narazie odcholowany do warsztatu ;) aha i padły teleskopy tylnej klapy, pozatym: trzęsąca sie kierownica przy 100km/h podobno w warsztacie przetoczyli tarcze hamulcowe i niby już jest...
2,0
~Arkadiusz
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
W ostatnią zimę doszło do zatarcia silnika, czego powodem okazała się źle działająca odma w skrzyni korbowej silnika, która nie odprowadzała wilgoci. Obecność lodu w oleju skutecznie zablokował pompę oleju, co spowodowało zatarcie wału korbowego, panewek, wałka rozrządu. Sprawę powinno rozwiązać założenie specjalnej grzałki na odmę i wymiana oleju przed zimą. Ponadto należy wymieniać przy okazji wymiany paska rozrządu i napinacza pompę cieczy...
Volkswagen Polo IV