Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen T-Roc SUV Facelifting

Mac, 3 miesiące temu
Silnik 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : kultura pracy, przyzwoita moc
4,0
Całokształt
Porządny poprawny i już , miejski suv ( znaczy pseudo suv bo to nawet nie ma napędu na 4 ) , niewielkich rozmiarów. Nowy i służbowy a takie są najlepsze :) ( osobiście bym czegoś takiego nie kupił i nie rozumiem tej mody ) W środku miejsca mało raczej ( poprzednia była corolla hybryda miała wiecej miejsca ) - z tyłu nawet 4 letnie dzieci mają ciasno na nogi jak z przodu siedzą dorości po 180cm+, Bagażnik - miejski raczej średnio- niewielkich rozmiarów. Dobra jakość we wnętrzu ale bez szału taka średnia półka , dobre wyciszenie ( silnika na postoju nie słychać ani nie czuć wcale ) przyzwoite (poprawne ale bez fajerwerków ) audio. Ogólnie po aucie za 140 tys spodziewał bym sie wiecej - ale takie czasy - przez ostatnie 3-4 lata sporo sie zmieniło a ceny są chore. A teraz najlepsze - po wejściu do menu - pierwszy przegląd samochodu za 30 000 km albo za 2 lata - nie wróży samochodom polizingowym dobrze po 3-4 latach .... a służbowy samochod bedzie jeździł zgodnie z planem serwisowym : czyli raz na 30 000 albo 2 lata. Silnik ogólnie super - cichy wystarczająco mocny 150KM + DSG- działa sprawnie - powyżej 4tys obrotów już go dobrze słychać. wyłączania na 2 cylindry niezauważalne ( swoją drogą od święta sie włącza ) żeby nie kontrolka na zegarach to bym nie wiedział o tym . Spalanie - niemałe jak na mały silnik i nieduże auto - w warszawie 9-11 ( na krótkich odcinkach zimą nawet 14 ) , w trasie 6-7.5, przy czym minimalne wartości na poziomie 5.8 - to jadąc na tempomacie 80-90kh po lokalnych drogach , Realne średnie spalanie na 250km gdzie 200 to autostrada 50 to miasteczka i lokalne drogi to 6.8 - 7.5
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy kulturalny wystarczająco mocny , praca na 2 cylindrach niezauważalna. Ale to nowy samochód.
5,0
Skrzynia biegów
Nowa - działa bardzo przyjemnie i szybko,
5,0
Układ jezdny
poprawny - ani miękki ani za twardy, sztywny
5,0
Karoseria
to nowy samochód więc ciężko coś napisać.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
skromnie - z przodu jest ok - z tyłu mało miejsca - raczej dla dzieci chyba że kierowca i pasażer z przodu mają mniej niż 180 .
5,0
Wyciszenie
nieźle nieźle - w porównaniu do mojej insigni 2016 - to przepaść na korzyść VW, na niskich obrotach - jak elektryk, silnik słychać dopiero na wyższych obrotach , nawet przy prędkościach autostradowych 140 - 150 jest nieźle mimo że to pseudo suva i bryłe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nowy służbowy - więc wiadomo... nic łatwiejszego :)
4,0
Stosunek jakość/cena
za tą cene można oczekiwać nieco wyższej półki i miejsca ale takie czasy - poprawnie ale sporo jak za takie małe autko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nowy samchód brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nowy samchód brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting