Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting

Jasia, 9 lat temu
Silnik 2.0 TSI 180KM 132kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting 2.0 TSI 180KM 132kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichy,elastyczny,dynamiczny
5,0
Całokształt
Auto w 100% spełnia moje oczekiwania, jeżdżę praktycznie tylko po mieście, dlatego kupiłam benzynę, nie chciałam też być zawalidrogą, stąd motor dwu litrowy, który bardzo spontanicznie reaguje na gaz. Turbo powoduje, że auto pracując w niskim zakresie obrotów jest bardzo dynamiczne...
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, elastyczny silnik, plus DSG do miasta stanowi bardzo komfortowy zestaw. wysoko zawieszone nadwozie doskonale sprawuje się w miejskim środowisku. Żaden krawężnik nie stanowi wyzwania
4,0
Skrzynia biegów
To jest moje pierwsze auto z automatem, bardzo szybko i niezauważalnie zmienia biegi. Twierdzę, że to rozwiązanie do miasta jest idealne.
4,0
Układ jezdny
Tu jestem zaskoczona in plus, obawiałam się, że SUV przy dynamicznej jeździe będzie się przechylał w zakrętach. Nic takiego nie występuje, samochód jest bardzo przewidywalny, nawet przy wysokich prędkościach
Komfort
4,0
Widoczność
Auto dedykowane jest dla kierowców z niedużą rodziną, bądź jako drugie, stąd komfort moim zdaniem może zaznać max. cztery osoby. krótki rozstaw osi też ma swoje ograniczenia. Limuzyna to nie jest, ale chyba każdy, kto kupuje małego SUV-a się z tym liczy.
4,0
Ergonomia
Z pozycji kierowcy wszystko pod kontrolą, wysoka pozycja za kierownicą daje poczucie pewności.Lusterka w zadowalający sposób odzwierciedlają rzeczywistość wokoło auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Stosunkowo nieduże wnętrze szybko reaguje na dyspozycje kierowcy, zarówno w lecie , jak i zimą...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca, tak jak myślę w większości aut, nie ma na co narzekać, pasażer z przodu też. Z tyłu wygodnie będzie dzieciom, dorosłym raczej na krótsze trasy. Powtórzę raz jeszcze to nie jest limuzyna.. chociaż myślę, że wygodniej niż w kompakcie..
4,0
Wyciszenie
Benzynka jest cichutka, turbina powoduje, że nie musimy silnika kręcić, więc jest naprawdę cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Coś, za coś... dwa liry, benzyna, 180KM Miasto.. No niestety, trzeba powiedzieć prawdę średnio 11-12 litrów, trasa 10 l, przy spokojnej jeździe tzn, bez gwałtownych przyspieszeń i jazdy powyżej 140. A autko lubi poszaleć, kopa ma jak trzeba, wtedy 12 litrów... ale 200/h nie stanowi żadnego wyzwania, wolnossące benzyny do dwóch litrów nawet niech nie próbują drażnić ;-)
4,0
Stosunek jakość/cena
Wybierałam pomiędzy Volvo XC60, BMW X1, Audi Q3 jeszcze nie było... za 135 tyś, bo tyle mnie to auto kosztowało po rabacie, wyżej wymienione mogłabym kupić golasy z manualną skrzynią i napędem na jedną oś.. Tu mam dobrze wyposażony samochód w 100% spełniający moje oczekiwania...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeba pilnować oleju, po 5 tyś dolewka 200ml, poza tym nic...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting 2.0 TSI 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
213,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting