Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Tiguan I SUV

krunio1948, 11 lat temu
Silnik 1.4 TSI 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Tiguan I SUV 1.4 TSI 150KM 110kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4x4-to w zasadzie dwie skrzynie a pracują bardzo synchronicznie.
5,0
Całokształt
Jest to dobre niemieckie auto. Nie jest piękne,ale ja nie kupowałem go oczami,lecz kierowałem się opiniami użytkowników ,redakcji ADAC oraz innych ekspertów motoryzacji.jak dotychczas wszystkie opisy się zgadzają i mam nadzieję że tak będzie dalej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek naprawdę doskonale radzi sobie z tak dużym autem.Nie ma problemu ze wspinaczką w wysokich górach.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia 6-cio stopniowa w zasadzie używana tylko w mieście i w górach. Normalnie na szosie czy autostradzie jazda na 6-tym biegu od 60km/h do 190km/h
4,0
Układ jezdny
Jk w SUWie zawieszenie trochę terenowe więc twardawe.
Komfort
4,0
Widoczność
trochę przeszkadzają przednie słupki-trzeba się wychylać gdy wyjeżdża się z osłoniętych uliczek.
5,0
Ergonomia
tak jak w VW WSZYSTKO POD RĘKAMI I NOGAMI
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja oraz ogrzewanie/chłodzenie-super. jeżdżę zawsze z załączoną klimą,nigdy nie otwieram okien.ale trzeba dbać owymianę filtra kabinowego i odkażanie instalacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem drągal(190cm)i dlatego kupiłem TIGUANA który ,na łeb bije konkurencie jeśli chodzi o przestrzeń w kabinie z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie dobre ale jak się jeżdzi po dobrych drogach do 80km/h, potem hałas rośnie ale nie jest uciążliwy. Zresztą to nie limuzyna.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zależy od ciężaru nogi i prędkości. Wszystkie dane fabryczne są wyliczone laboratoryjnie bez wpływu warunków drogowych oraz przy prędkościach zgodnych z ECE-a nikt w zasadzie tak nie jażdzi. MOJA MASZYNA PALI ŚREDNIO 9L/100KM E95. Stosowanie tzw lepszych gatunków etyliny to gra nie warta grosz,bo nic się w zamian nie zyskuje oprócz straty kasy.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto jest stosunkowo drogie ale warte ceny. małe silniki benzynowe z dużą mocą i momentem montowane są w coraz większych autach ,które do tej pory miały silniki o dużych pojemnościach. Czasy się zmieniają,wszystko idzie do przodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zasadzie nie powinienem tutaj nic opisywać,bowiem 2-wu letnie auto o przebiegu 32000 km nie może mieć nawet drobnych usterek, bo byłby to obciach dla producenta. I tak jest w moim przypadku.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Tiguan I SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Tiguan I SUV