Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 480

Marian S T, 15 lat temu
Silnik 1.7 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 235 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo 480 1.7 Turbo 120KM 88kW 1987-1996 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
auto z duszą. Nie każdemu się podoba, nie każdego zadowoli, ale ja jestem zakochany
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na ten przebieg cudo. Nie bierze żadnego oleju, wszystko chodzi ładnie, równo. Turbo , odpowiednio traktowane jest bardzo trwałe (nie jest bardzo wyżyłowane). Podrasowany przez porsche (tylko w 1.7turbo) silnik renault naprawdę sprawdza się w takim leciutkim autku.
4,0
Skrzynia biegów
osobiście wydłużyłbym jedynkę. I tak ma dużo za dużo mocy, żeby zerwać przyczepność na każdej nawierzchni. Pozatym niewidoczna, czyli właściwa praca.
5,0
Układ jezdny
Kierowca jest dokładnie na środku między osiami samochodu. To wpływa na czucie auta i wrażenie starych, wygodnych butów. Wspomaganie trochę buczy i jest dużo twardsze niż innych autach. Ale do sportowego charakteru pasuje jak ulał. Do tego mam wspaniałą kierownicę momo dedykowaną temu modelowi, która jest ciut mniejsza i grubsza od standardowych.
Komfort
5,0
Widoczność
Stara szkoła designu. Dużo szkła, mało blachy. Dzięki ściętemu tyłowi możemy podjechać na centymetry. Z przodu po otwarciu świateł jest dokładnie tak samo (z zamkniętymi dużo gorzej)
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. A do tego wygląda trochę jak z serialu "knight rider":-D
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mój jest bez klimy. Poza tym bez zastrzeżeń. Bardzo szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i npasażera z przodu super. Baardzo wygodne fotele. Trzymają na boki i są wszechstronnie regulowane. Również góra dół i pochylenie siedziska. Z tyłu niewiele gorzej. Fotele (nie kanapa) mają również regulowane nachylenie oparcia
3,0
Wyciszenie
sportowe autko nie powinno być zbyt ciche
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z ciężką nogą i zaprzyjaźnieniem się z turbiną może być i 15l, ale jadąc spokojnie w trasie udało mi się zejść do 7.9
5,0
Stosunek jakość/cena
nie warto kupować najtańszych egzemplarzy. Ale i tak płacąc 6000-7000 za odpicowaną brykę robisz dobry interes
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najczęściej usterki sprowadzają się do tego, że trzeba coś przeczyścić, lub dokręcić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2500km po kupnie poszła mi skrzynia. Okazało się, że nie miała kropli oleju. Mimo to tak długi czas jeździła i nie hałasowała. Nie traktuje więc tego jak błędu konstrukcji, a raczej niefrasobliwości poprzedniego właściciela

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.7 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo 480