Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

Karol_Kubacki, 10 miesięcy temu
Silnik 2.4 20V 140KM 103kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 398 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo S60 I 2.4 20V 140KM 103kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
3,79
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Za ten dźwięk oddał bym wszystko. 5-cylindrów to coś pięknego. Auto jest wolne i dużo pali. Dzięki łutututu robi eargasm : )
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Wyposażenie wewnątrz auta przestaje działać, szybko się zużywa.
5,0
Całokształt
Auto bardzo bezpieczne, miałem kilka stłuczek w tym jedną przy wysokiej prędkości. Auto w które uderzyłem wyrwane pół komory silnika a w moim Volvo tylko ryski. Przy dynamicznej jeździe prowadzi się tragicznie, przy spokojnej ok. Mało miejsca wewnątrz, szczególnie z tyłu. Ładna sylwetka tyłu auta. Spalanie ok 16L benzyny w mieście. Piękny dźwięk 5-cylindrowego silnika, szczególnie pod obciążeniem. Niska jakość wnętrza, plastiki delikatne, półskóry na fotelach nietrwałe. Zabezpieczenie antykorozyjne perfekcyjne. Ciężkie, wolne i źle wyważone auto. Z względu na 5 cylindrów, zabezpieczenie antykorozyjne i bezpieczeństwo kupił bym ponownie tyle że z LPG.
Wrażenia
4,0
Silnik
140KM to minimum na tą budę. 10s/100km to nic specjalnego. Za to dźwięk oooo tutaj proszę się zatrzymać i posłuchać tego silnika na postoju i pod obciążeniem. Coś absolutnie pięknego. Dla mnie był to główny powód zakupu auta (+bezpieczeństwo). Spalanie oleju istnieje ok 2L na 10tym km. Może być, stare auto.
5,0
Skrzynia biegów
Do miasta zbyt długa ale na trasie 5 bieg jest genialnie zestopniowana. Spalanie przy trasie 2000km i prędkościach autostradowych 7l/100km. Wspaniale.
3,0
Układ jezdny
Tu się Volvo nie popisało, jedno z najgorzej prowadzących się aut jakimi miałem okazję jeździć. Oczywiście przy szybkiej jeździe po zakrętach. Z normalnymi prędkościami jest ok.
5,0
Karoseria
Perfekcyjny ocynk, kompletny brak rdzy na nadwoziu i podwoziu. Byłem w szoku jak oglądałem je na podnośniku. Tak powinno się zabezpieczać auta przed korozją. Auto ma 20 lat a wygląda jak nowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże auto, masywne słupki A, B i C. Widoczność w tłoku ujdzie ale nie jest super. Sądzę że jest to koszt bezpieczeństwa.
2,0
Ergonomia
Materiały słabej jakości wewnątrz auta, zużyte materiały, przyciski itd. Słaba jakość po prostu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo chłodzi dobrze nagrzewa. Bez rewelacji.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno z przodu i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Jest w porządku. Nie jest to wyciszenie jak w BMW 5 ale jest znacznie lepiej niż w małych autach czy np. wszystkich skodach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie jest ok. Wymiany podzespołów zawieszenia czy napędu w normalnych cenach. Zwykłe auto. Drożej niż w skodzie taniej niż w bmw/lexus.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta tanie, nie gnijące - bezpieczne. Stosunek jakość/cena świetna.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyposażenie wnętrza, guziki, podgrzewanie fotela itd. Wyposażenie i jakość materiałów nie wytrzymuje próby czasu. Nadwozie/silnik/napęd OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły mimo przebiegu 400tys. Wszystko hula jak należy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 20V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo S60 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów