Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

Tomek, 8 lat temu
Silnik 2.5T i 20V 210KM 154kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
3,31
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mocny silnek i dobre audio.
3,0
Całokształt
Nie wiem czemu to auto jest zaliczane do klasy premium jezeli klos sie przesiadzie z bmw ,audi mercedesa ,lexusa,jaguara itp bedzie zawiedziony tak jak ja,jakis plastików przecietna trzeszczy w srodku,zawieszenie miekkie auto nie lubi zakretów,promien skretu w miescie utrudnia zycie głosno w srodku słychac silnik i głosno pracujace zawieszenie.plus za audio ,wygodne fotele i mocny silnik.Podkresle ze miałem bardzo ładny egzemplarz z pelnym wyposazeniem sprowadzony ze szwajcari .
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny silnik pieknie brzmi dla mnie jedyny plus tego auta
3,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia przecietna ,mało precyzyjna czasami haczy.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie głosne i duzo za miekkie jak na ta moc buja sie jak by prowadzic kuter rybacki z silnikiem odrzutowym ,srednica zawracania tragedia jak w tankowcu.hamulce kiepske
Komfort
3,0
Widoczność
Plus w dziedzinie komfortu dostaja fotele sa naprawde wygodne ogolnie auto strasznie słabo wyciszone słychac silnik szum wiatru i zawieszenie plus za nagłosnienie gra super.
4,0
Ergonomia
Tu nie mam zastrzezeń wszystko pod reka ,mozliwosci regulacji widocznosc ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa w zime bardzo sprawnie szybko auto sie nagrzewa klima spokojnie wyrabia
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mało miejsca na nogi i dla wyzszych pasazerów na głowe
4,0
Wyciszenie
Tragedia przy 140km/h juz nie mozna spokojnie rozmawiac ,nie wiem dlaczego volvo zalicza sie do klasy premium z takim wyciszeniem i hałasujacym zawieszeniem wyciszenie jest takie jak w fordzie mondeo z 95r silnikiem 2 litry ktorym mialem okazje kiedys jechać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ta moc ok ile wlejesz tyle wypije.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc materiałow przecietna deska rozdzielcza trzeszczy w bmw czy audi to nie do pomyslenia nawet w 10 lat starszych samochodach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
modul haldex ogarniał to tylko servis 1500zl za regeneracje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5T i 20V 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo S60 I