AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volvo
S80
I
2.0 i T 180 KM 132 kW
2.0 i T 180 KM 132 kW
Oceny
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Oceny
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Podsumowanie 10 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,35
średnia ocena z
10 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
90%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,20
Wrażenia
Silnik
4,40
Skrzynia biegów
4,50
Układ jezdny
4,60
Komfort
Widoczność
4,50
Ergonomia
4,50
Wentylacja i ogrzewanie
4,50
Wyciszenie
4,70
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,90
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,50
Stosunek jakość/cena
4,20
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,20
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,80
Pozytywne zaskoczenie
+ Karoseria
+ Silnik
Uciążliwe usterki
- Zawieszenie
Sprawdź najnowsze oferty Volvo
Zobacz 247 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,7
~Beck
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Volvo to auto dla osób które cenią sobie komfort ponad wszystko, do tego luksus, bezpieczeństwo, oraz całkiem przystępne osiągi, a wszystko to w gustownym, eleganckim aczkolwiek subtelnym, nieco niezauważalnym opakowaniu/ bez szpanu;)
Dodane
17 lat temu
4,3
~boczuś
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
dobrze sie prowadzi,swietnie wyciszony no i moc ;)
Dodane
13 lat temu
2,9
~anmor31@wp.pl
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Doskonały na dojazd do kościoła kto chce tym 40 tyś rocznie robić musi być niezdrowy na umyśle.
Dodane
16 lat temu
4,7
~Volvo s 80
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Samochód jest miły w eksplatacji,cieszy oko, ale zarazem nie ma szpanu. Gdyby nie ten silnik to super bryczka!! za dobre pieniądze. Uwaga jedynie do zawieszenia!!!
Dodane
16 lat temu
4,4
~własciciel dwóch s80
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
bez problemow jak na tak duze auto. Pierwszy samochod w ktorym nie zmagam sie z problemami z wilgocia i parowaniem szyb itp
(Wentylacja i ogrzewanie)
Dodane
9 lat temu
4,6
~Rocksider
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Jesli wybierasz auto z automatyczna przekladnia, licz sie z tym, ze wymiana oleju srednio co 60 000km pochlonie od 800zl
(Skrzynia biegów)
Dodane
9 lat temu
Usterki
Volvo S80 I
Liczba wpisów:
21
Volvo S80 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Ustawienie rozrządu.
Problem z uruchomieniem silnika.
Chłodnica intercoolera.
Zobacz więcej
usterek
4,5
~krzysztof
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
W Avensis mam ciszej przy 180 ale jednak 6 lat młodsza i połowę przebiegu.
(Wyciszenie)
Dodane
10 lat temu
5,0
~g magda
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
3,6
~wasyl
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
I tu mam problem,samochod po odpaleniu nagrzeje sie do 90stopni jednak w czasie jazdy wychladza sie i do kabiny ledwo cieple powietrze dmucha dzisiaj zmienie termostat bo mysle ze to jest przyczyna ale pozostaje problem nr2 mianowicie pasazer mojego volvo dostaje na swoja strone tylko i wylacznie zimne powietrze i tu mysle ze bez fachowego warsztatu sie nie obejdzie
(Wentylacja i ogrzewanie)
Dodane
15 lat temu
4,8
~bolo
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Od zawsze byłem fanem manualnej skrzyni i krytykowałem fanów automatu nigdy nie chciałem mieć takiej skrzyni. Okazyjnie kupiłem autko myślałem że sprzedam teraz wiem że nigdy go nie oddam nowe pasaty klękają
(Skrzynia biegów)
Dodane
17 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
4,4 (10 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 20V Turbo 226 KM
2.0 i T 180 KM
2.0 T 163 KM
2.4 20V 140 KM
2.4 i 20V 170 KM
2.4 i T 200 KM
2.4 TDi 130 KM
2.4 TDi 163 KM
2.5 i 20V 210 KM
2.5 TDI 140 KM
2.8 24V T6 272 KM
2.9 24V 200 KM
2.9 24V 204 KM
2.9 i 24V 196 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo S80 w pigułce
Volvo S80
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo S80
Dane techniczne
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Raporty zużycia paliwa
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Opinie
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Usterki
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Publikacje
Volvo S80
Newsy
Volvo S80
Galerie
Volvo S80
Nasze pomiary
Volvo S80
Filmy
Volvo S80
Ogłoszenia
Volvo S80
Ceny aut używanych
Volvo S80
Dziennik kosztów
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Opinie o instalacjach LPG
Volvo S80 I 2.0 i T 180KM 132kW 2000-2006
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo S80 I
Dane techniczne
297 raportów
zużycia paliwa
17 ogłoszeń
używanych
13 zgłoszonych
usterek
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy