AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volvo
V40
I
2.0 T 160 KM 118 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
(33) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na liście zabraknie
18
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
No tu jak ktoś liczy na koszty na poziomie Golfa IV to się przeliczy. Jest drożej choćby ze względu na nietypowe opony, konstrukcję silnika i specyficzne części. Nie każdy warsztat podejmuje się naprawy silnika. Ceny elementów typowych (np. zawieszenia, układu zapłonowego) są wyższe niż w grupie VW. Zużycie paliwa LPG średnio na cały zbiornik 12.5l/100km, benzyny 10.5 l/100km. Zbiornik LPG wystarcza na 330km. Przy V max spalanie 25l/100km :)
Dodane
14 lat temu
5,0
~Volvo FAN
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Ceny cześci eksploatacyjnych i serwisu - oczywiście nieautoryzowanego - aktualnie przystępne. Poza tym nie bardzo wiem, bo poza typowo eksploatacyjnymi rzeczami (tarcze, klocki, oleje, filtry) nie musiałem nic wymeniać. Najdroższa rzecz - sond lambda - 450zł. Jedyny ból to spalanie. Ale turbo aby żyć musi pić. No i pije. W trasie od 7,5 do 11. W mieście od 10 do 14 zależnie od cięzkości nogi i ilości korków
Dodane
8 lat temu
3,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trasa : 6.5-11 w zlaęzności od cięzkości nogi. Średnia z 400km przejechanych w 4.5h (większośc nie po autostradzie ;) )10l/100km. W druga stronę nie przekraczając 120km/h - 7l/100 NAparawy - a co to? Zużycie oleju - oceniam na około 200ml-300ml/10000. Nie dolewam między wymianami. Dużo dobrych i niedrogich zamienników. Nieautoryzowany warsztat znający się na volvo utrzymuje koszty na rozsądnym poziomie
Dodane
13 lat temu
4,0
~Zenek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Turbo aby żyć musi pić :). W mieście zależnie od cięzkości nogi od 10 do 14 l/100km. W trasie także samo od 7 do 12 ;). Dużo dobrych zamienników i kilka znających się wrsztatów nieautoryzowanych pozwalają utrzymać koszty na rozsądnym poziomie. Przykład: wymiana rozrządu, wszystkich filtrów, oleju, świec plus przegląd samochodu dodatkowo wymiana rurki olejowej turbiny -1400zł (części, olej, dolewki płynów plus robocizna)
Dodane
13 lat temu
5,0
~Prasus
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
jak na ten silnik w trasie przy średniej 150-km/h 9,8l jak komputer mi pokazuje ,a z moich obliczeń 10,5l jest dobrze. w mieście lekko 10l tak do 11,5l-12l potrafi połknąć. Ja moje volvo od nowości srewisuje w volvo nazwa sama za siebie mówi \"autoryzowany serwis\" sobie może zarzyczyć 500zł najdroższy serwis mnie kosztował przy 100000km 1400zł wymiana praktycznie wszystkiego paski rozrząd klocki tarcze.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Hubert
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Wbrew obiegowej opinii ceny części zazwyczaj niższe niż w VW itp. jeszcze nic mi się nie popsuło przez rok, a części eksploatacyjne w przystępnych cenach. Spalanie jak na 163KM bdb. trasa 7-7,5 miasto 9-10 średnio na baku spalanie 7,8 - 8,6 najniższe spalanie na trasie jakie uzyskałem (wg. komputera) 5,3l/100km jadąc ok. 80 km/h ale nie da się tak jeździć tym samochodem:)
Dodane
13 lat temu
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Dla mnie dobre auto pali tyle, ile mu się wleje, ani łyżki mniej. Jak się ma ciężką nogę to wiadomo, wir w baku się włącza, ale jeżdżąc rozsądnie nie przekracza się raczej 8l na trasie i 11l w mieście. Mnie średnio wychodzi 9.2l/100km więc nie narzekam. Serwisów wiele nie ma i mało kto chce je naprawiać, ale fachowców nie brakuje. Ceny - przeciętne jak na markę premium.
Dodane
15 lat temu
5,0
~Wojtas.osa@poczta.fm
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
pali srednio 8-9l, na autostradzie przy bardzo ekonomicznej jezdzie udalo mi sie osiagnac wynik 6.9 l/100km - jak na 160 koni to całkiem nieźle. ASO drogie ale ceny zamienników nie porazają np. termostat - 40PLN a są jeszcze tańsze, wymiana paska rozrządu + pasek - ok.200PLN, teleskopy podtrzymujące lkape bagaznika ok.55PLN - tak że nie jest żle
Dodane
19 lat temu
4,0
~Wesoły Volvista
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Koszty bieżących wymian typu klocki, rozrząd, filtry bardzo przystępne. Koszty napraw - przez trzy lata wymoeniałem dwie rzeczy - sondę lambda - 370zł i kabel prądowy - 80 zł Spalanie - no cóz turbo aby żyć musi piś. Od 6,5 l/100km bardzo spokojnej jazdy w trasie (zgodnie z przepisami) do 15l/100 dynamicznie w mieście
Dodane
11 lat temu
Usterki
Volvo V40 I
Liczba wpisów:
67
Volvo V40 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
wskaznik temperatury
przerywanie, dławienie, brak mocy silnika w zakresie od ok 1,5 tys do ok 2,3 tys obr/min
problemy z uruchomieniem silnika
Zobacz więcej
usterek
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Pali tyle, ile mu wleję, czyli tyle, ile powinien. Można jeździć oszczędnie, ale charakterystyka silnika doładowanego jest taka, że w mieście raczej się nie da. Ceny części w normie, choć dostępność serwisu pozostawia trochę do życzenia.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Volvo V40
Zobacz 1 auto
od ręki
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
4,3 (51 ocen)
Sprawdź oferty Volvo V40
Wybierz inny silnik
1.6 16V 105 KM
1.6 16V 109 KM
1.8 16V 115 KM
1.8 16V 122 KM
1.8 16V 125 KM
1.8 SDI 122 KM
1.9 T4 200 KM
1.9 TD 90 KM
1.9 TD 95 KM
1.9 TD 102 KM
1.9 TD 115 KM
2.0 16V 136 KM
2.0 16V 140 KM
2.0 T 160 KM
2.0 T 165 KM
2.0 T4 200 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo V40 w pigułce
Volvo V40
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo V40
Dane techniczne
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Opinie
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Usterki
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Publikacje
Volvo V40
Newsy
Volvo V40
Galerie
Volvo V40
Nasze pomiary
Volvo V40
Filmy
Volvo V40
Ogłoszenia
Volvo V40
Ceny aut używanych
Volvo V40
Dziennik kosztów
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Opinie o instalacjach LPG
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo V40 I
Dane techniczne
1013 raportów
zużycia paliwa
89 ogłoszeń
używanych
37 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volvo V40
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy