Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 (33) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
No tu jak ktoś liczy na koszty na poziomie Golfa IV to się przeliczy. Jest drożej choćby ze względu na nietypowe opony, konstrukcję silnika i specyficzne części. Nie każdy warsztat podejmuje się naprawy silnika. Ceny elementów typowych (np. zawieszenia, układu zapłonowego) są wyższe niż w grupie VW. Zużycie paliwa LPG średnio na cały zbiornik 12.5l/100km, benzyny 10.5 l/100km. Zbiornik LPG wystarcza na 330km. Przy V max spalanie 25l/100km :)
Dodane 14 lat temu
5,0
~Volvo FAN
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Ceny cześci eksploatacyjnych i serwisu - oczywiście nieautoryzowanego - aktualnie przystępne. Poza tym nie bardzo wiem, bo poza typowo eksploatacyjnymi rzeczami (tarcze, klocki, oleje, filtry) nie musiałem nic wymeniać. Najdroższa rzecz - sond lambda - 450zł. Jedyny ból to spalanie. Ale turbo aby żyć musi pić. No i pije. W trasie od 7,5 do 11. W mieście od 10 do 14 zależnie od cięzkości nogi i ilości korków
Dodane 8 lat temu
3,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trasa : 6.5-11 w zlaęzności od cięzkości nogi. Średnia z 400km przejechanych w 4.5h (większośc nie po autostradzie ;) )10l/100km. W druga stronę nie przekraczając 120km/h - 7l/100 NAparawy - a co to? Zużycie oleju - oceniam na około 200ml-300ml/10000. Nie dolewam między wymianami. Dużo dobrych i niedrogich zamienników. Nieautoryzowany warsztat znający się na volvo utrzymuje koszty na rozsądnym poziomie
Dodane 13 lat temu
4,0
~Zenek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Turbo aby żyć musi pić :). W mieście zależnie od cięzkości nogi od 10 do 14 l/100km. W trasie także samo od 7 do 12 ;). Dużo dobrych zamienników i kilka znających się wrsztatów nieautoryzowanych pozwalają utrzymać koszty na rozsądnym poziomie. Przykład: wymiana rozrządu, wszystkich filtrów, oleju, świec plus przegląd samochodu dodatkowo wymiana rurki olejowej turbiny -1400zł (części, olej, dolewki płynów plus robocizna)
Dodane 13 lat temu
5,0
~Prasus
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
jak na ten silnik w trasie przy średniej 150-km/h 9,8l jak komputer mi pokazuje ,a z moich obliczeń 10,5l jest dobrze. w mieście lekko 10l tak do 11,5l-12l potrafi połknąć. Ja moje volvo od nowości srewisuje w volvo nazwa sama za siebie mówi \"autoryzowany serwis\" sobie może zarzyczyć 500zł najdroższy serwis mnie kosztował przy 100000km 1400zł wymiana praktycznie wszystkiego paski rozrząd klocki tarcze.
Dodane 16 lat temu
4,0
~Hubert
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Wbrew obiegowej opinii ceny części zazwyczaj niższe niż w VW itp. jeszcze nic mi się nie popsuło przez rok, a części eksploatacyjne w przystępnych cenach. Spalanie jak na 163KM bdb. trasa 7-7,5 miasto 9-10 średnio na baku spalanie 7,8 - 8,6 najniższe spalanie na trasie jakie uzyskałem (wg. komputera) 5,3l/100km jadąc ok. 80 km/h ale nie da się tak jeździć tym samochodem:)
Dodane 13 lat temu
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Dla mnie dobre auto pali tyle, ile mu się wleje, ani łyżki mniej. Jak się ma ciężką nogę to wiadomo, wir w baku się włącza, ale jeżdżąc rozsądnie nie przekracza się raczej 8l na trasie i 11l w mieście. Mnie średnio wychodzi 9.2l/100km więc nie narzekam. Serwisów wiele nie ma i mało kto chce je naprawiać, ale fachowców nie brakuje. Ceny - przeciętne jak na markę premium.
Dodane 15 lat temu
5,0
~Wojtas.osa@poczta.fm
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
pali srednio 8-9l, na autostradzie przy bardzo ekonomicznej jezdzie udalo mi sie osiagnac wynik 6.9 l/100km - jak na 160 koni to całkiem nieźle. ASO drogie ale ceny zamienników nie porazają np. termostat - 40PLN a są jeszcze tańsze, wymiana paska rozrządu + pasek - ok.200PLN, teleskopy podtrzymujące lkape bagaznika ok.55PLN - tak że nie jest żle
Dodane 19 lat temu
4,0
~Wesoły Volvista
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Koszty bieżących wymian typu klocki, rozrząd, filtry bardzo przystępne. Koszty napraw - przez trzy lata wymoeniałem dwie rzeczy - sondę lambda - 370zł i kabel prądowy - 80 zł Spalanie - no cóz turbo aby żyć musi piś. Od 6,5 l/100km bardzo spokojnej jazdy w trasie (zgodnie z przepisami) do 15l/100 dynamicznie w mieście
Dodane 11 lat temu
5,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Pali tyle, ile mu wleję, czyli tyle, ile powinien. Można jeździć oszczędnie, ale charakterystyka silnika doładowanego jest taka, że w mieście raczej się nie da. Ceny części w normie, choć dostępność serwisu pozostawia trochę do życzenia.
Dodane 15 lat temu
Volvo V40 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów