AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Volvo
V40
I
2.0 T 160 KM 118 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
(27) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
24
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Pioto
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Zawieszenie fabrycznie sportowe - obniżone. Na polskich drogach trzeba uważać na wyboje, progi zwalniające, krawężniki i koleiny. Urwany spojler przedni to norma. Trzymanie się drogi bardzo dobre, ale komfort ograniczony. Trwałość elementów dobra. Nietypowe opony (205 50r16) kosztują około 100 zł więcej na sztuce niż typowe 205 55r16.
Dodane
14 lat temu
5,0
~ spec-tech.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Super reaguje na kręcenie kierownicą, można powiedzieć że trakcja jest doskonała, jedzie gdzie mu każe, tył trochę nerwowy, można zawracać ręcznym na suchym asfalcie- wypróbowane :) . ostre hamowanie na zakrętach odradzam chyba że nowe amortyzatory są założone ABS potrafi zgubić jednak auto... ale może tym jednym razem przegiąłem :)
Dodane
15 lat temu
3,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
No niestety, do zawieszenia z Fordów (Focus, a może przede wszystkim Mondeo MkIII) to mu daleko. Za miękkie, żeby jeździć pewnie i szybko, za twarde żeby zatopić się w komforcie (jak w Peugeocie 406). No i to wspomaganie, stanowczo zbyt mocne, praktycznie nie czuje się niczego, co się dzieje z przednimi kołami.
Dodane
15 lat temu
5,0
~Bolo
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
4 lata i ponad 60 tys po polskich drogach i nic do wymiany..zdumiewające..Oczywiście tarcze i klocki jako elementy zużywające się musiałem w końcu wymienić ale reszta - rewelacja. Prowdzenie OK, wiele zalezy od opon.
Dodane
10 lat temu
4,0
~zgoda
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Po Fordzie trudno dać więcej niż "4", czasem brak czucia co się dzieje z przednimi kołami, wspomaganie też jest nienajlepiej dobrane - czasem zbyt mocne. Zawieszenie dość komfortowe, ale za cenę pewności prowadzenia.
Dodane
15 lat temu
3,0
~Tomek morra@astercity.net
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
tył "ucieka" na zakrętach, w modelu po 2000 r. jest lepiej; problemy z tylnymi kołami opcierającymi o przednią część tylnego nadkola - do zlikwidoqwania poprzez zamontowanie elementów metalowo-gumowych z nowego modelu
Dodane
22 lat temu
5,0
~Zenek
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Zawieszenie sprężyste, na nasze drogi momentami dośc sztywne ale nie mogę narzekać. Samochód doskonale trzyma się drogi, ma się poczucie bezpieczeństwa zarówno na prostej jak i w zakrętach
Dodane
13 lat temu
4,0
~mariusz.dabal@wp.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Układ jezdny jest przeciętny. Plusem jest iż wersja turbo posiada obniżone i utwardzone zawieszenie, ale przeciętnie tłumi nierówności i po roku jazdy polskimi drogami wahacze go wymiany.
Dodane
15 lat temu
4,0
~premeke77
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
Trochę za twarde zawieszenie jak na polskie dziurawe drogi. Na równym asfalcie sunie jak po sznurku, ale po koleinach i wybojach - stuki o układu jezdnego dość głośne.
Dodane
16 lat temu
5,0
~prasus@vp.pl
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
autko poprostu jest przyklejone do jezdni.czesto jezdze do nimiec (monachium). to autko spisuje się na autostradzie świetnie .nic a nic sie niedzieje z zawieszeniem
Dodane
19 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Volvo V40
Zobacz 1 auto
od ręki
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
4,3 (51 ocen)
Sprawdź oferty Volvo V40
Wybierz inny silnik
1.6 16V 105 KM
1.6 16V 109 KM
1.8 16V 115 KM
1.8 16V 122 KM
1.8 16V 125 KM
1.8 SDI 122 KM
1.9 T4 200 KM
1.9 TD 90 KM
1.9 TD 95 KM
1.9 TD 102 KM
1.9 TD 115 KM
2.0 16V 136 KM
2.0 16V 140 KM
2.0 T 160 KM
2.0 T 165 KM
2.0 T4 200 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo V40 w pigułce
Volvo V40
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo V40
Dane techniczne
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Opinie
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Usterki
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Publikacje
Volvo V40
Newsy
Volvo V40
Galerie
Volvo V40
Nasze pomiary
Volvo V40
Filmy
Volvo V40
Ogłoszenia
Volvo V40
Ceny aut używanych
Volvo V40
Dziennik kosztów
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Opinie o instalacjach LPG
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo V40 I
Dane techniczne
1013 raportów
zużycia paliwa
89 ogłoszeń
używanych
37 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volvo V40
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy