Szukaj

Lista ocen Volvo V40 II (65) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sebastian K.
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
Komfortowo, może nie jak w bentley :D ale jednak kilku znajomych zwróciło uwagę, że zawieszenie bardzo ładnie wybiera wszystkie nierówności. Prowadzi się jak po sznurku nawet przy wyższych prędkościach. W granicach 220-230km/h zaczyna się czuć, że jednak to nie jest sportowe auto. Po przekroczeniu 240 km/h już zaczyna "pływać". Do bardziej sportowej jazdy po zakrętach jakoś się nadaje ale nie oczekujmy po tym tego samego co ma...
5,0
~Ronin
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Wielowahaczowe zawieszenie daje bardzo dobrą przyczepność a układ kierowniczy jest bardzo bobrze zestrojony. Seryjnie montowana rozpórka na przednich kielichach usztywnia karoserię zwłaszcza w ciasnych zakrętach. I tu jest odwieczny dylemat czy poprawić precyzję prowadzenia poprzez niższy profil opony czy wybrać wyższy profil i wyższy komfort. Na śliskiej nawierzchni brakuje niestety napędu AWD i tył trochę myszkuje zwłaszcza, że tylna oś ma...
5,0
~Ula
Volvo V40 II
Hatchback 1.6 T3 150KM 110kW
Samochodzik w tej kwestii przerósł moje oczekiwania. Wycieczka po krętych francuskich dróżkach za Audi S3 265 km, to była czysta przyjemność. Autko pięknie wchodzi w ostre zakręty przy ok 100 km/h - wrażenie takie, że normalnie należałoby już zatrzymać się na skale, Volvo jedzie dalej. Zawieszenie jest dość sztywne, a belka usztywniająca pod maską (nie wiem jak to się nazywa) utrzymuje autko pięknie w zakrętach.
4,0
~Acp
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW
Układ kierowniczy działa poprawinie. Zawieszenie dobrze"wybiera" nierówności, ale można ułyszeć metaliczne dzwięki dochodzące z tyłu.Wiem ze auto bazuje na Ford Focus, ale po 3 letnim doświadczeniu w prowadzeniu Forda Mondeo zawieszenie i układ kierowniczy wg. mnie powinien działać bardziej przewidywalnie ( myśle że odpowiedzialny jest za to elektroniczny ukłąd wspomagania - zbyt czuły ).
4,0
~Bonusso
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
Średnio twardy. Poprzednio miałem C5, który był super komfortowy. Ten taki nie jest. W sam raz, ot co. Czuję się w nim pewnie. Moc na przednich kołach potrafi szarpnąć kierownicą - biorę to już pod uwagę po lekcji z fizyki praktycznej :). Hamulce - stosowne do osiągów. Na torze nie jeżdżę, więc niuansów nie wyczuwam.
1,0
~jarek
Volvo V40 II
Cross Country 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Tragedia , po pół roku uzytkowania zaczęło coś pukać ( dobijać ) z przodu . Po wielokrotnej wizycie w serwisie usłyszałem że taka jest chrakterystyka tego zawieszenia po liftingu . Dla mnie niewytłumaczalne , nawet nie potrafili określić co puka. Moze ktoś mi pomoże.
5,0
~mikolajrej
Volvo V40 II
Hatchback 1.6 T3 150KM 110kW
Duża precyzja prowadzenia przy felgach 17" i niskim profilu opony. Świetnie trzyma się zakrętów. Zawieszenie jest raczej twarde przez co w mieście nie jest to bardzo komfortowy samochód. Poza miastem jak jest dobrej lub średniej jakości droga zawieszenie spisuje się doskonale.
4,0
~hare1967
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
W mojej opinii samochód zestrojony dosyć twardo, z jednej strony świetnie jedzie w zakrętach, natomiast bardzo twardo wybiera progi zwalniające, czy dziury w jezdni. Felgi aluminiowe dosyć delikatne, po 80.000 km są już mocno pokrzywione.
4,0
~dicky
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW
Nie ma co ukrywać - zawieszenie jest twarde, ale bardzo elastyczne. Jedynie na poprzecznych nierównościach samochód potrafi zachować się dosyć nerwowo. Jakby było odrobinę bardziej komfortowe, to byłbym bardzo zadowolony.
Dziennik kosztów dla Volvo V40 II
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
6,2
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Artur
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
To największa zaleta tego samochodu. Nawet do V max czujesz sie w nim bezpiecznie. Naprawdę dobrze trzyma się drogi. Ale jest twardo zestrojony. Dziury i progi spowalniające mogą być problemem.
Volvo V40 II