Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V60 II Cross Country

Waldemar, 3 lata temu
Silnik 2.0 D4 190KM 140kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 996 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo V60 II  Cross Country 2.0 D4 190KM 140kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : bardzo skuteczne hamulce
5,0
Całokształt
Bezpieczny i wygopdny, jedno z ładniejszych kombii na rynku
Wrażenia
4,0
Silnik
190KM i 400Nm wystarczą do tego auta, przyśpieszenie, elastyczność i Vmax zadowalające, ale mniejszy silnik D3 podejrzewam byłby zbyt słaby, bo auto swoje waży ok.1850kg. Jedną gwiazdkę jednak odejmuję ze względu na to, że jak na diesla wg mnie mógłby być oszczędniejszy.
5,0
Skrzynia biegów
biegi zmienia płynnie, nie szarpie, jest też tryb dynamic jak ktoś chce jeszcze szybciej zmieniać biegi.
5,0
Układ jezdny
jeździ jak przyklejony, na prostej i w zakrętach, nieczuły na podmuchy wiatru, pomimo większego prześwitu od zwykłych osobówek. Dużo asystentów - jazdy w korku , aktywny tempomat, trzymanie pasa ruchu, ostrzeganie o pojeździe który nas wyprzedza, automatyczne hamowanie, przy wyjeżdżaniu tyłem sam zahamuje jak nadjeżdża inny pojazd. To niewątpliwe zalety.
5,0
Karoseria
wszystko równo poskładane, nic nie skrzypi, ani nie tłucze się na nierównościach. Blachy grube, lakier trudno zarysować.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra we wszystkie strony, dodatkowo mam kamery 360 stopni
4,0
Ergonomia
wygodne fotele, dobrej jakości i responsywny wyświetlacz, chodź regulacja klimatyzacji wymaga klikania (brak manualnych pokręteł), dziwi mnie natomiast fakt, pasażerowie z tyłu nie mogą włączyć sobie oświetlenia, może ta jakieś względy bezpieczeństwa (żeby nie rozpraszać kierowcy), albo zwykłe skąpstwo, nie wiem...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok. chodź u mnie brak nawiewu na tył z podłokietnika za to są nawiewy w słupkach. Podgrzewane siedzenia i przednia szyba, przydałaby się jeszcze podgrzewana kierownica.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla zarówno z przodu jak i z tyłu, bagażnik pakowny
4,0
Wyciszenie
przy depnięciu jednak słychać, że to diesel, ale nie jest to uciążliwe, przy normalnej jeździe nie mam żadnych zastrzeżeń.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trochę mógłby mniej palić w końcu to diesel, serwis akceptuje olej i filtry klienta (byle oryginalne jak jest gwarancja, a olej spełniał normę Volvo), koszt samej robocizny ok. 700zł wraz z ozonowanie klimatyzacji i filtrem oleju, olej i filtr kabinowy oryginał ok. 300zł, więc , więc 1000zł za pierwszy przegląd to akceptowalna cena.
5,0
Stosunek jakość/cena
nie jest tanio, w moim CC nie ma nawigacji (można dokupić i zainstalują) co przy tej cenie uważam jest skandalem, w katalogu, który dostałem w salonie pisali, że jest, ale w samochodzie nie było, bo katalog dot. rocznika modelowego 2020 ;0). Na szczęście jest Android Auto, więc używam google maps. Są za to najnowsze systemy bezpieczeństwa i to jest duży plus.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ze dwa razy nie uruchomiła się jedna boczna kamera, ale po przeglądzie jest ok. pewnie aktualizacja oprogramowania rozwiązała sprawę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V60 II Cross Country 2.0 D4 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V60 II  Cross Country