Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 I

Michał, 9 lat temu
Silnik 2.5 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 495 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Auto ocynkowane, praktycznie bez korozji. Zamki w drzwiach działają tak, że zawstydził by nawet nowe audi. Zakmnięcie drzwi to przyjemne "klik" bez potrzeby trzaskania nimi. Szok, że po tylu kilometrach nadal tak pięknie działają.
3,0
Całokształt
Oceniam na 3. Auto jest wygodne i tanie w ekploatacji brakuje natomiast lepszego wykończenia, wygłuszenia wewnątrz. Zawieszenie twarde mało komfortowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik od VW LT, czyli czołg :) ciężki do zajechania, typowy wół roboczy, łatwy i tani w naprawie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia OK, płynnie zmienia biegi, nie miałem z nią żadnych problemów.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest proste przez co może i tańsze w utrzymaniu ale za to nie ma co liczyć na komfort, głośny i twardy na naszych drogach. Przyjemnie jest tylko na autostradach, auto dobrze trzyma się na łukach, nie buja się. W mieście niestety czasem człowieka aż krew zalewa...
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność - doskonała! Przód jak i tył duża szyba prze którą praktycznie wszystko widać, lusterka tak samo czytelne
5,0
Ergonomia
Baaaardzo wygodne siedzenia, można pokonywać w nich dalekie trasy bez postojów. Przydatny "cup holder" w odłokietniku (to chyba dodatkowe wyposażenie). Obsługa wszystkich przycisków jest prosta i intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa w zimę, w lato bardzo dobrze działa dwustrefowa klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy jak i pasażerów jak najbardziej na plus. Ciekawostką i zarazem małym minusikiem są pasy bezpieczeństwa, które są ciut krótsze niż w inncyh autach, przez co niemożliwe było zapiecię nie wszystkich nosidełek dla dziecka.
2,0
Wyciszenie
I tutaj dam dużego minusa. Czasem żeby nie słychać tego huczącego zawieszenia (i wcale nie ma tam żadnych luzów auto jest od A do Z wyremontowane) i plastików mu wturujących włączam głośniej muzykę. Żeby wytłumić szum z zewnątrz zainwestowałem w maty wygłuszające i wykleiłem nimi wszystkie drzwi i podłogę. Różnica jest mocno odczuwalana - polecam ten zabieg.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części tanie chodź zdarzają się elementy których nie możnaj już kupić nawet w ASO. Spalanie też mogłoby być niższe.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto tanie w zakupie i w eksploatacji i gdyby nie te trzeszczące plastiki wewnątrz auta dałbym 5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj nie mogę narzekać. Zaraz po zakupie było zrobione całe zawieszenie, regeneracja pompy paliwa i klka drobiazgów. Teraz jedynie co wymieniam to olej i klocki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak wcześniej wspomniałęm, auto w sumie bezawaryjne. Pokonuje tym autem czasem 1800km w jedną stronę na raz i nigdy nic mi się nie przydarzyło.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 I