Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volvo V70 I

Volvo V70 I
Lata produkcji: 1997 - 2000
Segment: Wyższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1997-2000. W ofercie Volvo V70 zastąpił model 850. Początkowo samochód był spokrewniony pod względem technicznym ze swoim poprzednikiem, choć stylistycznie wyraźnie się od niego odróżniał. Projektując V70, zerwano z poprzedniego stylu, w którym dominowały ostre krawędzie, na rzecz bardziej opływowej sylwetki. Model wprowadził też nowe nazewnictwo w Volvo, które odnosiło się do rodzaju i rozmiaru nadwozia. Uterenowioną wersją V70 był model V70XC, a usportowione odmiany oznaczono symbolami T5 i R.
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volvo V70 I

Liczba wpisów: 14
wyciek
dodał: ~jur-trela, 6 lat temu
silnik po rozgrzanju,ubywa plyn chłodniczy,oraz dymi na biało,Diagnozowana była głwica oraz drugi raz wymieniona została uszczelka pod głowicą.Bez zmian
skrzynia automatyczna zrywa
dodał: ~dawid, 7 lat temu
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm)
Mocne stuki w nadwoziu przy skręcaniu.
dodał: gruszki, 8 lat temu
Przy jeździe w zakrętach słychać stopniowe stukanie w podwoziu. Byłem u kilku mechaników i mówią, że wszystko ok - a raczej chyba sami nie wiedzą.
Zapala się kontrolka silnika.
dodał: ~r_tab, 8 lat temu
Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką silnika. po podłączeniu do komputera pokazał się błąd dotyczący sondy lambda szerokopasmowej ale sonda pracowała poprawnie podczas badania silnik był gorący. błąd został wykasowany i przez kilka dni było wszystko OK. ale niestety ostatnio znów się zaświeciła podczas jazdy silnik był gorący i świeci się już kilka dni. Co może być przyczyną. Silnik teoretycznie pracuje poprawnie nie falują obroty, pracuje równomiernie. co zauważyłem to wzrost zużycia paliwa tak przynajmniej podaje komputer jest to wzrost do 0.5 litra Usłyszałem też nie wiem na ile...
ubywa płynu chłodniczego
dodał: pitt66, 6 lat temu
gdy silnik jest zagrzany ( jazda na "trasie") ubywa płynu,komputer wykazuje niski jego poziom. Wycieków brak. Uszczelka pod głowicą?

Dane techniczne Volvo V70 I

Moc silników 126–265 KM
Pojemność silników 2,0–2,5 l
Prędkość maksymalna 190–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,8–12,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo V70 I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 330
Koszt ogólny 44,27 PLN
LPG28.06 PLN
ON28.33 PLN
PB74.36 PLN
Wydatki serwisowe 25,49 PLN Pozostałe wydatki 10,99 PLN

Publikacje o Volvo V70

Newsy o Volvo V70