Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 II

Grzechu , 11 lat temu
Silnik 2.4 T 200KM 147kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 204 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V70 II 2.4 T 200KM 147kW 2000-2007 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zużycie paliwa- patrz moja ocena w dziale \"Ekonomiczność\".
5,0
Całokształt
Dla mnie doskonale.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ta moc!!! Co prawda przy ruszaniu zaczyna zbierać się naprawdę porządnie dopiero gdzieś przy 3000-3500 rpm, ale tym większa frajda - pierwsze parę metrów gościu na pasie obok Ci lekko ucieka, a potem mijasz go w oka mgnieniu. Super zabawa. Mina gościa we wstecznym lusterku - bezcenna. A najlepsze, że po samochodzie tego w ogóle nie widać - ot, takie sobie niepozorne kombi.
4,0
Skrzynia biegów
Zero szarpnięć i innych niepożądanych wrażeń, ale czasami przy redukcji mogłaby może przerzucać trochę szybciej, ale tak to już z automatami jest. Tryb \"W\" zimą - rewelacja.
4,0
Układ jezdny
Przy szybkiej jeździe trochę brakuje sztywności w zakrętach, ale ja nie jeżdżę sportowo, więc mi to specjalnie nie przeszkadza - czasami na prostej troche go pociągnę. Jak ktoś potrzebuje, to myślę, że wymiana amorków na sportowe załatwia sprawę.
Komfort
4,0
Widoczność
Dużo dużych szyb - żadnych uwag. Trochę przy cofaniu słabo widać koniec samochodu ze względy na lekko zaokrąglony tył, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Zawsze się śmiałem jak ktoś w trakcie testów w tv mówił \"wszystko pod ręką\". A gdzie mają byc przełączniki - w bagażniku? Ale tu naprawde wszystko jest pod ręką. Rewelacyjny klimatronic (zero potrzeb regulacji) wysoko radio, światła włączane automatycznie od stacyjki. I w końcu mam samochód, w którym podłokietnik na drzwiach jest na optymalnej wysokości - można lewą rękę WYGODNIE oprzeć na drzwiach i trzymać nią kierownicę. Nic tylko wrzucić Drive i ręka na kolano żony albo ... i zero zbędnych ruchów rękami do końca podróży. Na trasie, ale też i w mieście (żeby nie przekroczyć prędkości) włączamy tempomat i podróż jest super przyjemna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
The best klimatronik ever. Trzyma temperaturę dokładnie, reguluje wydajnie siłę nawiewu, więc po schłodzeniu/nagrzaniu jest cicho (dmuchawa przełącza sie minimalne obroty, okazyjnie na nieco wyższe wg potrzeb). Nawiewy na tył super dla dzieci. Odszronienie zimą w oka mgnieniu i to mimo braku grzanej przedniej szyby - trochę żałowałem na początku, że tego nie mam, ale wcale mi to niepotrzebne - odszronienie przedniej szyby rano zimą, wiosną zajmuje kilkanaście sekund, całego samochodu może kilkadziesiąt.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Oczywiście jakiś większy samochód miałby miejsca jeszcze więcej, ale tu bardzo dobrze - nic nie przeszkadza. Bagażnik też spory i bardzo praktyczny.
5,0
Wyciszenie
BMW5 czy MBE są może i cichsze, ale tu i tak jest bardzo cicho. Nie da się niczego przyczepić. Może przy 150km/h zaczyna robić sie trochę głośnawo, albo i nie. Kwestia wrażliwości na dźwięki. Dla mnie bardzo cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja!!! 200KM, automat, klimatronik non-stop włączony i pali 12-14l LPG (90% jazdy w mieście). Dla mnie rewelacja. Nie jeżdżę sportowo, nie szaleję, ale też rzadko ruszam ze świateł ostatni. Podejrzewam, że przy spokojniejszej jeździe brałby 11-12l LPG (w mieście). Parę tras które nim zrobiłem to wychodziło 8-9l LPG. Przecież to jest lepiej niż 1,9 TDI. Ceny przeglądów w serwisie masakra, ale po co są ZAUFANE i SPRAWDZONE serwisy nieautoryzowane.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest bardzo OK. Może tylko plastiki w podłokietniku mogłyby być nie takie twarde - czasami na dziurach lekko trzeszczą.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic znaczącego - przekaźnik od świateł stopu, raz zacięła mi się tylna wycieraczka (chyba od błota) - zdjąłem ramię wycieraczki, przeczyściłem wałek i jest OK. I nic poza tym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic - auto u mnie od 11000 km.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.4 T 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 II 2.4 T 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
70,50 zł
10,5
l/100km
15,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 II