Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 I SUV Facelifting

kriss819, 6 lat temu
Silnik 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo XC60 I SUV Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2015 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : spalanie bardzo małe jak na taki samochód
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : nawigacja, wybieranie za pomoca gałki jest uciążliwe i czasochłonne
4,0
Całokształt
Ogólnie auto jest ok, ze tak powiem d..y nie urywa ale w tym pułapie cenowym jest dobrze, wygodnie sie jedzie, ładnie wykonane (bardzo dobrze wykończone) ładna skóra. wygodne zawieszenie pojemny bagażnik. ogólnie wszystko ok ale zawsze jest ale :) jak nie potrzebujecie to nie zamawiajcie do tego auta NAWIGACJI ja miałem w pakiecie ale nie jest warta nawet 1 grosza. problem jest w wybieraniu adresu za pomocą pokrętła mam nawigację a używam google maps w telefonie :) Wybrałem pakiet inteli Safe z aktywnym tempomatem, FANTASTYCZNA OPCJA, ciągle jeżdżę z tym po mieście, można "nie patrzeć" na drogę auto samo zwalnia i przyspiesza, trzeba tylko kierować.
Wrażenia
5,0
Silnik
190 KM daje radę, napęd na przód więc mocy jest wystarczająco, skrzynia 8 biegów do całego zestawu nie mam żadnych uwag, nie brakuje mi tutaj mocy Nie czuć prędkości, trzeba patrzeć na licznik bo można się zaskoczyć, niby jest ogranicznik do 210 km/h ale jechałem 220 Fantastyczne spalanie, ciągle spada, bez problemu można zejść do 7,5 L i to bez wyrzeczeń.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia działa bardzo fajnie i super zmienia biegi, to mój pierwszy automat więc nie mam porównania ale jest wygodny, zdecydowanie lepszy niż ten w 2,4 bo tam jest tylko 6 biegów a tutaj 8 :) w trybie sport można samemu zmieniać biegi.
4,0
Układ jezdny
trzeba trzymać kierownice. po mocnym wciśnięciu gazu trzeba sie pilnować bo auto zaczyna się wyrywać jak oszalałe (wiedziałem o tym przed zakupem) nie jest to jakoś strasznie uciążliwe ale trzeba się pilnować
Komfort
5,0
Widoczność
doskonale? ok niech będzie że doskonale. po kostce jeździ sie wygodnie, nie trzeba się przejmować dziurami jest tak jak powinno być, drgania nie przenoszą sie do środka i na kierownice
4,0
Ergonomia
milion przycisków :) ale sa wygodne, brakuje mi dotykowego ekranu. ale pokrętła sa tez wygodne masakra to sie zaczyna jak się wybiera adres na nawigacji za pomocą tych pokrętek
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam szklany dach więc nie ma problemów z chłodzeniem. zimą grzał bardzo szybko nawet jak na diesla
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
średnio, nie jest to Toyota Avensis miejsca dla kierowcy nadal nie umiem sobie znaleźć mimo przejechania 7 tys km. ciągle gdzieś coś uwiera i gdzieś jest ciasno, może to kwestia sportowych foteli
4,0
Wyciszenie
brak zastrzeżeń
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wiem jak dalej, bo nie miałem żadnego przeglądu itp ale spalanie jest zaskakujące, bardzo pozytywnie
5,0
Stosunek jakość/cena
w tej cenie i tym wyposażeniu nie kupił bym Passata, a umówmy sie to nie ta sama klasa kupiłem 2017 rocznik w lutym, tydzień później pokazali nowy model więc upust był ogromny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1500 km przyjechała lawet i miała zabierać samochód uszkodzony czujnik położenia pedału hamulca dźwignia zmiany biegów została w pozycji P i nie dało się jej ruszyć czujnik był wymieniany przez tydzień czasu :)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 I SUV Facelifting