Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 I SUV Facelifting

gensho, 3 lata temu
Silnik 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo XC60 I SUV Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2015 - Oceń swoje auto
1,93
55% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Podoba się mojej żonie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Lakier wygląda OK tylko do pierwszej trasy.
3,0
Całokształt
Generalnie odradzam Volvo ze względu na koszmarny serwis. Ten słaby serwis połączony jest z przeciętnym autem. Gdyby nie wygląd, auto byłoby kiepskie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Mułowaty. Teraz próbuję Audi Q5 i to jest zupełnie inna kultura, inny świat. Na koniec oczywiście serwis. Robicie przegląd, pytacie, co będzie na 100% do zrobienia. Zapytane 3 serwisy, każdy ma inną listę. Od siebie dodam listę tego, co chce sprzedać, a nie tego co potrzebujecie.
1,0
Skrzynia biegów
Szarpiąca. Moc auta idzie w gwizdek. Nie wiem czy Dacia ma automat ale jeśli tak, to pewnie ten sam jest w Volvo. Zatem nie przepłacajcie rozważcie Dacię
3,0
Układ jezdny
Przeciętny. Aby utrzymać auto na drodze Volvo, jak większość producentów SUVów, ustawia geometrię w taki sposób, że nieproporcjonalnemu zużyciu ulegają wewnętrzne części opon. Opony sezonowe co 3 lata do wymiany.
1,0
Karoseria
Lakier to koszmar. Aby usunąć owady przyklejone po trasie do maski auta potrzebna jest polerka - słowa serwisu. I wyjątkowo się z nimi zgadzam.
Komfort
3,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
Wszystko jest inaczej niż u wszystkich, trzeba szukać lub czytać wielokrotnie instrukcję np aby ustawić wycieraczki do myjni, skasować utwór w dysku.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Termometr w tym samochodzie pokazuje Bóg wie jaką temperaturę. Jak jedziecie zimą na termometrze 3C a w rzeczywistości już dawno jest poniżej 0C. W lecie jest 25C na zewnątrz a termometr 35C. Serwis odpowiada że to jest jedynie orientacyjna temperatura. Klima nie daje żadnego komfortu, wyje kompresor tak że czasami lepiej otworzyc okno niż włączyć klimatyzację.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Wyjący kompresor od klimy. Powyżej 150 km/h, hałas wewnątrz jest taki, że nie daje się słuchać radia ani normalnie rozmawiać
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ASO ceny z kosmosu za żadną, podkreślam żadną jakość. Za wady produkcyjne (pasek wieloklinowy) będziecie musieli sami zapłacić. Nie muszę dodawać niemało
1,0
Stosunek jakość/cena
Za wysoką cenę dostajecie auto, które ładnie wygląda. Nie próbujcie polegać na zamontowanych systemach. Brak obsługi głosowej w języku polskim. Nawet Niemcy w słabszych modelach to mają. Silnik jak pisałem kiepski.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 60 tys. km. Wytarte skóry foteli (nie objęte gwarancją). Zniszczona wykładzina bagażnika. Wadliwie pracujący termometr.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIe działające czujniki ciśnienia w oponach - serwis bez pomysłu. Wyjący kompresor - serwis bez pomysłu. Lakier od przyklejonych móch.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 I SUV Facelifting