Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 I SUV Facelifting

RafalWawa, 6 lat temu
Silnik 2.4 D4 190KM 140kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo XC60 I SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW od 2015 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : BArdzo dynamiczny, fajny dźwięk
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Usterek brak, ale są uciążliwości - sposób wyboru celu w nawigacji i zbyt natarczywy start/stop
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeździ i przyspiesza świetnie, ale trochę dużo pali. Trzeba bardzo spokojnej jazdy by zejść poniżej 10 l/100 - jazda autostradowa z przepisową prędkością to już nieco ponad 10l/100, a jazda "po autostradzie w Niemczech" - można bez problemu przekroczyć 11-12l/100. W mieście (W-wa) ok 10l/100km - ale nie żałuję bo frajda z jazdy jest
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ospała, jak mróz, to w początkowym okresie trzyma wysokie obroty i zmienia bardzo powoli. MOgłoby być lepiej, choć dramatu nie ma
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Auto dość wysokie więc nie ma co liczyć na sportową jazdę w zakrętach, ale trzyma się nieźle mimo to.
5,0
Karoseria
nic się nie dzieje, wygląda jak wygląda - mnie się podoba, innym nie musi. Jest OK. NIe wiem co w tej kategorii jeszcze można wpisać...
Komfort
5,0
Widoczność
BArdzo dobra jak dla mnie. NIektórzy narzekają na widoczność do tyłu ale od tego mam kamerę, dla mnie jest absolutnie OK
3,0
Ergonomia
Bardzo nieergonomiczne i źle zaprojektowane ustawianie celu w nawigacji! Nie zapamiętuje ostatniego miasta, w efekcie trzeba je wpisywać za każdym razem (choć 80% wyszukań jest w W-wie). NIby są dwie metody wyboru (klawiatura jak telefon i jakieś dziwaczne kółko), ale koszmarna powolność sprawia że to wybieranie przyjemne nie jest - a do tego od razu przeskakuje nie występujące litery więc przyzwyczajenia z klawiatury telefonu powodują złe wybory. Tu wielki minus Druga wada - sposób działania start/stop. Silnik próbuje się wyłączyć przy najmniejszej próbie zatrzymania - nawet przy podjeżdzaniu w sznurze aut. Niby to można wyłączyć ale trzeba pamiętać. Można to rozwiązać inaczej, bo np w fordzie mondeo wystarczy lekko nacisnąć na hamulec by start/stop nie wyłączał silnika (mocniejsze naciśnięcie go aktywuje)- a tu w volvo - "niedasie"! wrrrr
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedyny minus - nie odcina automatycznie obiegu zewnętrznego gdy przed nami jedzie dymiący śmierdziel ( a robi tak np ...fiat croma - więc da się ).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu - świetnie, z tyłu - trochę mało. NIe ma dramatu ale bardo wysokie osoby (albo z długimi nogami) trochę marudzą
5,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń. Nawet przy bardzo dużych prędkościach w środku jest cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem. Na razie jedyny koszt to paliwo, płyn do spryskiwaczy i sezonowa zmiana opon. Oby tak dalej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie znajdzie sie w tej klasie auta tak dobrego z takim wyposażeniem, Nawet pojazdy innych kkas, po wyrównaniu wyposażenia są droższe w zakupie. A jakość wykonania nie budzi żadnych zastrzeżeń
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie było
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nie było

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 D4 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 I SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo XC60 I SUV Facelifting