Szukaj

Oceny Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting

Podsumowanie 9 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting - Oceń swoje auto
4,76
średnia ocena z 9 ocen
9% lepiej od średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting

4,7
~czajs
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Dodam też od siebie bo niedawno szukałem i się zastanawiałem co wybrać.Te Volvo ( moim zdaniem) to auto dla ludzi którzy nie muszą już" krzyczeć " i na siebie zwracać uwagę po prostu jak już dorosłeś i znasz swoją wartość to coś dla Ciebie.Te 455 km to oczywiście wielki plus tego auta ale jak często będziesz tego używał? To jest ta pewność że wrażenie niebezpiecznych sytuacji jak wyprzedzanie ciężarówki da radę, i nie narazisz nikogo.To taki...
Dodane 4 miesiące temu
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
Dodane 9 miesięcy temu
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
Dodane 9 miesięcy temu
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
Dodane 9 miesięcy temu
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
Dodane 9 miesięcy temu
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
Dodane 9 miesięcy temu
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
3,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Najlepszy plugin na rynku. Idealne połączenie mocy i ekonomii. Zasieg na pradzie optymalny do codziennej jazdy po mieście przy nie przeładowywania masy bateriami. W porównaniu z markami niemieckimi wyprzedza je natychmiastową reakcja na pedal przyspieszenia. BMW i Mercedes to leniwe koty że spóźnionym refleksem i oczywiście wyższa ceną. Być może nie powala zewnętrznym wyglądem ale przyjemność z jazdy niezapomniana.
Dodane 7 miesięcy temu
4,4
~wojti
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T6 350KM 257kW
Bardzo fajny ale... no właśnie ale chyba warto dorzucić parę groszy i nie mieć żadnego ale. Plug in pozwala na przejechanie 1800km na zbiorniku. Pełne ładowanie to 18kwh w moim przypadku wystarcza na minimum 74 do max 90 kilometrów. A to zmienia bardzo dużo. Jazda bez ładowania to w trasie do 100km/h spalanie na poziomie 7-8 litrów. autostrada i ekspresówka to minimum 10l. bateria na szybkich odcinkach znika w oczach. lepiej ją wyłączyć i...
Dodane 3 lata temu
4,9
~Artur
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Na Baterii przejedzie się realnie 60-70 km. Silnik benzynowy ma ogromną moc. Z kolei Spalanie średnie tylko na benzynie - bez ładowania baterii ale przy delikatnej spokojnej jeździe do 120km 8-9 litrów. Przy ostrej 12litrów (Silnik)
Dodane 2 lata temu
Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów