Szukaj

Lista ocen ZAZ Tavria Hatchback (77) - Silnik

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~IBIS
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Właściwy silnik na właściwym miejscu. Poza tym patent z bezkolizyjnym silnikiem to naprawdę BOMBA!!! Polecam "wykształciuchom" z biur projektowych zachodnich koncernów, którzy do dziś uważają że pęknięta gumka musi oznaczać katastrofę:-)... a Panu Juszczence radzę to opatentować!!! Jestem BARDZO tolerancyjny dla różnych samochodowych wybryków, ale konstrukcja, w której zerwanie kawałka gumy za 20 zł w porywach rozbija silnik na strzępy po...
4,0
~użytkownik TAVRII od 14 lat
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Jak na samochód za takie pieniadze to nie moge narzekać, polske już widziała całą, przejechałam napewno 170000 km potem rozleciał mi się licznik, jakiś rok nie było go wcale na nowym mam już 35000 i nadal jeżdze, codziennie min 100 km jak na liczniku miałem 90000 założylem gaz i chodzi na nim dużo lepiej niż na paliwie polecam to rozwiązanie, trzeba mieć dobrze wyrególowany gaźnik!!!
4,0
~MechanikAC
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Przejechałem na silniku 146 tysiecy i remont na remontowanym mam juz 52 tys i jezdzi spoko Przy samochodzie trzeba grzebac zeby cieszył Stare to jest dobre wino i tesciowa czasami...... Ogólnie nic złego nie powiem na silnik . /psuja sie podzespoły typu pompa wody, rozczelniaja uszczelniacze i uszczelki czesty defekt to cieknaca pompa paliwa
3,0
~sebek
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Silnik jest dosyć zrywny.Ma całkiem dobre przyśpieszenie i dobrą prędkość maksymalną[oczywiście jak na tę moc].I skończyły się plusy.Teraz minusy.Silnik jest mocno awaryjny.Gdy się gdzieś wyjeżdża za miasto jest trochę strachu czy tawria nie zawiedzie.Po za tym silnik ma czasami problemy z odpalaniem[szczególnie w zimie].
4,0
~krzyś
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Moja Tawrijka przejechała już 200000 tyś km. 1 remont silnika wymienione, wszystko co było możliwe mam już inne autko ale trzymam je przez sentyment. Silnik troszkę podrasowałem, po kilku zmianach autko pojechało 155/h. Może ktoś by mi powiedział ile kosztował by remont całej blachy. Wiem że się nie opłaca ale to sentyment !!!
3,0
~jaro
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
ogólnie bezawaryjny, ale:1) skłonność do ,,falowania" obrotów (benzyna?, niedopracowany układ zaplonowy?) 2) regulacja gaźnika i zapłonu to naprawde wyzwanie dla mechanika 3) konstrukcja układu chłodzenia sprawdza się zimą, ale latem w mieście - wentylator chodzi co chwilę i nie jest to wina czujnika termostatycznego
3,0
~kuba
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Silnik ma nawet niezłe osiągi,lecz jest dosyć awaryjny i ma nieprzyjemny głos.Długo się nagrzewa a w większe mrozy ma problemy z odpalaniem.Silnik dosyć ekonomiczny[jeśli oczywiście wszystko jest dobrze wyregulowane] czyli dobry po mieście.
3,0
~sahel sahel@hoga.pl
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Silnik jest chyba najmocniejsza strona tego samochodu, chociaz: V bieg sluzy tylko do jazdy po plaskim terenie, max. speed jaki udalo mi sie wyciagnac to 140 km/h, jednak przy 130 km/h otwieral sie schowek. Autko palilo malo co rowniez bylo plusem.
1,0
~husky
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
Jeeeeezuuuuniuuu ! Mam wyliczać ? Szkoda czasu: falujące wolne obroty, tysiące wycieków praktycznie wszystkich płynów, zużycie ileju na poziomie 1,5-2,0 l. na 1000 km. moc: nie można wyjechać z garażu na przyziemiu na ulicę;
3,0
ZAZ Tavria
Hatchback 1.1 53KM 39kW
W miarę ok.Kultura pracy jest taka sobie ale nie najgorzej.Mała dynamika ale co mozna sie spodziewać po silniczku 1.1 wykastrowanego lpg :D.Jedymy element samochodu który sie nie zepsuł :/.
ZAZ Tavria Hatchback