Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 2.0 320d 184KM 2012 BMW Seria 3 320D 184KM XDRIVE Luxury Line Full...

56 555 PLN
BMW
Seria 3
2012
diesel
183 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 224 123 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 183 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Brązowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 320D 184KM XDRIVE Luxury Line Full...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,7 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 634 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
6,1
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Pali naprawdę niewiele, jak na swoją dynamikę i gabaryty. Lekkiej nogi raczej nie mam, bardziej wyprzedzam, niż jestem wyprzedzany. Podane zużycia są z tankowania, komputer zaniża ok 0,2 - 0,3l. 5,8 to wynik z trasy ok 1500km, głównie ekspresówka i autostrada, prędkości to tempomat 140 plus/minus 20-30 w zależności od sytuacji, może z 20% drogami drugorzędnymi, trochę miasta (tak z 40km), 7,5 to wynik miejski, miasto ok 80tys mieszkańców, ruch raczej bez wielkich korków, około 5-6 km w 1 stronę, raz na jakiś czas kilka km poza miastem. 5,0 to jazda (w miarę spokojna, bez szaleństw, ale też bez ślimaczenia się) po drogach krajowych i lokalnych do 100km/h, rejon górski. Przy większych prędkościach też dość oszczędnie - tempomat 170km/h, niemiecka autostrada, trasa ok 500km i wynik 6,7 z tankowania, przy chwilowej (około 40km) jeździe z prędkościami sięgającymi 200km/h już lekki wir w baku, ale też bez przesady - w granicach 8,5l/100km - dane kompa, a przy tym pewne prowadzenie. Średnie spalanie z 10tkm, odkąd mam auto, wychodzi 6,6l z komputera, czyli ok 6,8 realnie, pół na pół trasy szybkiego ruchu/ruch miejski-dojazdy do pracy i zakupy. Ogólnie jestem zadowolony, wcześniej miałem 150km w E91 i spalanie było podobne, natomiast Passat B7 tdi 170km i dsg palił ok 1l więcej w podobnych warunkach...
6,1
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Pali naprawdę niewiele, jak na swoją dynamikę i gabaryty. Lekkiej nogi raczej nie mam, bardziej wyprzedzam, niż jestem wyprzedzany. Podane zużycia są z tankowania, komputer zaniża ok 0,2 - 0,3l. 5,8 to wynik z trasy ok 1500km, głównie ekspresówka i autostrada, prędkości to tempomat 140 plus/minus 20-30 w zależności od sytuacji, może z 20% drogami drugorzędnymi, trochę miasta (tak z 40km), 7,5 to wynik miejski, miasto ok 80tys mieszkańców, ruch raczej bez wielkich korków, około 5-6 km w 1 stronę, raz na jakiś czas kilka km poza miastem. 5,0 to jazda (w miarę spokojna, bez szaleństw, ale też bez ślimaczenia się) po drogach krajowych i lokalnych do 100km/h, rejon górski. Przy większych prędkościach też dość oszczędnie - tempomat 170km/h, niemiecka autostrada, trasa ok 500km i wynik 6,7 z tankowania, przy chwilowej (około 40km) jeździe z prędkościami sięgającymi 200km/h już lekki wir w baku, ale też bez przesady - w granicach 8,5l/100km - dane kompa, a przy tym pewne prowadzenie. Średnie spalanie z 10tkm, odkąd mam auto, wychodzi 6,6l z komputera, czyli ok 6,8 realnie, pół na pół trasy szybkiego ruchu/ruch miejski-dojazdy do pracy i zakupy. Ogólnie jestem zadowolony, wcześniej miałem 150km w E91 i spalanie było podobne, natomiast Passat B7 tdi 170km i dsg palił ok 1l więcej w podobnych warunkach...
6,9
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
jazda głównie w mieście. maksymalne średnie to 8.1 w zimę, latem spada do 6.8 - 7.1 w cyklu miejskim. w trasę ruszam żadko. start stop wyłączony w systemie. jazda raczej dynamiczna. Napęd tył, euro6 a nie euro5 jak tu mi proponują.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3